Geen televisie ontvangst, wie heeft de oplossing

• 17 februari 2012
  • 2 reacties
  • 2102 keer bekeken

Zo leuk dit, 1 dag nu interactieve televisie van Telfort en sinds een uur of 5 vanmiddag alleen maar storingen, sinds een half uur helemaal geen ontvangst meer?

Gisteren deed alles het nog, alles geinstalleerd via de monteur, ontvangst via die 2 kastjes via het stopcontact, 1 beneden bij het modem dat groen aangeeft, 1 boven waarvan het middelste knopje oranje/ rood knippert. Alles gereset, stekkers er uit getrokken, maar de storing blijft. Kan niet echt zeggen dat ik er nu zo blij mee ben.

Ben nu zo ver dat op biede telfort boxjes alles groen is.

Op het modem knippert een oranje lamp, op de tv krijg ik vaak de foutcode 300 af en toe 301 of 303. Ik snap er niets meer van, internet werkt, televisie niet??

2 reacties

Badge +7
Ik zie dat er inmiddels een storingsmelding voor aangemaakt is. Heeft u het al kunnen testen met een vaste kabel?

Henk
Beste henk,

Met een vaste kabel doet de tv het weer.

Ik heb echter wel heel veel problemen met het online gamen. Mijn ping gaat naar de 1000 toe of de server loopt gewoon vast. Ik weet dat het aan dat nieuwe modem ligt, ik heb de oude modem aangesloten en toen kon ik gewoon online gamen zonder storingen en had ik lage ping, echter daar doet de tv het weer niet op.

Zou je voor mij aub kunnen kijken waarom mijn ping zo hoog wordt, mijn vriendin kijkt wel tv, maar dat moet die lijn toch gewoon aankunnen, buiten het online gamen en tv kijken download ik niets.

Ik zie dat er inmiddels een storingsmelding voor aangemaakt is. Heeft u het al kunnen testen met een vaste kabel?

Henk

Reageer