beantwoord

Geen signaal uit de genexis coax aansluiting.

• 27 april 2018
  • 9 reacties
  • 220 keer bekeken

Reputatie 1
Sinds gisteravond geen signaal op de digitale tv in de slaapkamer.
Ook in de huiskamer geen signaal op digitale en analoge ingang. IP tv via amino box werkt wel.
Kabel rechtsreeks van de tv aangesloten op de genexis box om eventuele problemen in versterkers en dergelijke uit te sluiten, nog steeds geen beeld.
icon

Beste antwoord door Rozemarijn - Telfort 1 mei 2018, 17:22

Hi Bobby24,

Het klopt inderdaad dat er helaas een storing is bij meerdere klanten in Bleiswijk met analoge TV. Ik zie ook dat je al met een van mijn collega's hebt gesproken en dat er een ticket ligt bij de technische dienst. Ik houd het in de gaten, en je hoort het van me als er een update is!
Bekijk reactie

9 reacties

Reputatie 3
Badge +8
Hi Bobby24,

Het klopt inderdaad dat er helaas een storing is bij meerdere klanten in Bleiswijk met analoge TV. Ik zie ook dat je al met een van mijn collega's hebt gesproken en dat er een ticket ligt bij de technische dienst. Ik houd het in de gaten, en je hoort het van me als er een update is!
Reputatie 1
Blijkt nu dat meerdere mensen in Bleiswijk zelfde probleem hebben, probleem dus niet in mijn Genexis box.
Hoop dat dit snel verholpen wordt.
Een week laten duren is van de gekke.
Reputatie 1
Een defecte CATV module, dat lijkt mij ook het meest voor de hand liggend.
Maar met Koningsdag is er toch niemand te bereiken, heb een 15 minuten aan de telefoon gehangen zonder resultaat.
Gr.Bobby
Dit klinkt als een defecte CATV module die zou vervangen moeten worden. Tenzij er inderdaad meerdere last hebben momenteel zijn er vooral in en om Amersfoort veel problemen met DvB-c in het netwerk zelf.
Je kan ook vandaag bellen. De klantenservice is op zondag open voor tv problemen.
Reputatie 1
Dank je Nelly, ga ik morgen doen.
Je kan de klantenservice bellen voor tv problemen, wel even het bandje afluisteren.
Maar ik heb geen idee of ze vandaag wat voor je kunnen doen.

Misschien dat je hier kan zien of er meer last van hebben.
http://allestoringen.nl/storing/telfort
Reputatie 1
Allereerst bedankt voor de snelle reactie.
Gisteravond al een keer gereset en nu net nog een keer, echter geen resultaat.
Heb je je glasvezel al een keer gereset, door 10 sec stroomloos te maken.

Reageer