beantwoord

Geen signaal op zwart tv scherm

• 23 oktober 2020
  • 9 reacties
  • 221 keer bekeken

Reputatie 1

Heb ineens een ‘geen signaal’ foutmelding op zwart beeldscherm van tv ondanks alle geprobeerde acties uit jullie stappenhulpplan: oa. herstart tv ontvanger, andere zender, batterijen doen het, geen enkel invoerkanaal doet het, kabels eruit en weer erin, welkom terug interactieve tv start op en valt na 15 seconden uit…..
Kan wel bellen en internetten maar Geen interactieve TV Help.

Andere vraag Heb geprobeerd mijn interactieve tv alles in een pakket naar KPN ID om te zetten, maar dat lukt ook niet. Moet dit bij Telfort blijven?

icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 26 oktober 2020, 11:10

Hoi @deWeim, het lijkt erop dat jouw tv-ontvanger niet goed meer werkt. Fijn dat JanD je al op weg geholpen heeft en dat je je gegevens ingevuld hebt! 

Ik heb een nieuwe tv-ontvanger voor je aangevraagd. Deze heb je zo snel mogelijk in thuis, binnen enkele werkdagen. Laat je het weten zo gauw je 'm ontvangen hebt, en of alles weer goed werkt?

Bekijk reactie

9 reacties

Hallo @deWeim , zo te lezen ben je nog niet gemigreerd naar KPN. Vul in het privédeel van je profiel je postcode/huisnummer en klantnummer in dan komt een moderator er op terug.

Reputatie 1

gedaan bedankt alvast voor je reactie JanD

Reputatie 1

Beste JanD,
Heb je enig idee wanneer ik een reactie van een moderator ga krijgen? Er is tnt nog niks veranderd. Ik heb nog steeds geen beeld op tv, heel af en toe een zie ik even een paars scherm en een zender maar het beeld valt direct daarna weer op zwart. Tevens kan ik zelf nog steeds niet mijn thuis abonnement bij KPN ID aanvullen, wel mijn mobiele nummers. Wat moet ik doen?

Hallo @deWeim , wacht s.v.p. de reactie van een moderator af. TFT-moderatoren zijn er niet in het weekend. Als het goed is kun je vandaag een reactie verwachten.

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @deWeim, het lijkt erop dat jouw tv-ontvanger niet goed meer werkt. Fijn dat JanD je al op weg geholpen heeft en dat je je gegevens ingevuld hebt! 

Ik heb een nieuwe tv-ontvanger voor je aangevraagd. Deze heb je zo snel mogelijk in thuis, binnen enkele werkdagen. Laat je het weten zo gauw je 'm ontvangen hebt, en of alles weer goed werkt?

Reputatie 1

Hoi Alexandra,
Bedankt voor je reactie en het regelen van een nieuwe tv-ontvanger! Ik laat van mij horen als alles weer werkt.

Reputatie 8
Badge +11

Hoi Alexandra,
Bedankt voor je reactie en het regelen van een nieuwe tv-ontvanger! Ik laat van mij horen als alles weer werkt.

Helemaal goed, ik hoor het wel!

Reputatie 1

Tv-ontvanger is vandaag bezorgd. De tv heeft weer signaal. Bedankt!

Reputatie 8
Badge +11

@deWeim Super, dankjewel voor de terugkoppeling en fijn om te horen. Graag gedaan!

Reageer