vraag

Geen pincode ontvangen

• 9 mei 2013
  • 20 reacties
  • 4766 keer bekeken

Badge
We zijn Sinds gisteren bij telfort glasvezel maar ik kan nergens een brief vinden met een pincode voor interactieve tv
kan iemand mij hier verder mee helpen
met vriendelijke groeten

20 reacties

Badge +1
@wpalmen, 

De pincodes zijn op onze site terug te vinden.

Badge +1
Nou Lotte, kan je dat toelichten aub?
Badge +1
Om gebruik te maken van Video on Demand dienst wordt er gevraagd om een Pincode, ter goedkeuring van de bestelling en de facturatie van de film. Deze pincode wordt door Telfort verstrekt. Wel wordt echter aangeraden deze pincode te wijzigen naar een pincode naar keuze. Het aanpassen van de pincode kan de klant doen via het Menu van de box door de volgende stappen te volgen:
Open Menu
Selecteer: Instellingen
Selecteer: Algemeen
Ga naar Betaal Pin en kies voor Wijzig betaalpin
Vul de huidige pincode in (de standaard pincode , of als deze eerder gewijzigd is de nieuwe pincode).
Vul hierna een nieuwe pincode in.
Als de klant 5 keer een verkeerde pincode intoetst blokkeert de dienst. Een reset kan uitgevoerd worden via de helpdesk. De pincode kan dan door ons gereset worden.

Lotte 
Reputatie 8
Badge +10
@Lotte

Wpalmen vraagt niet om een 'Video on Demand' pincode maar om de code voor zijn eigen iTV-abonnement...
Of werkt dit bij glasvezel anders dan bij ADSL/VDSL..?
Badge +1
@Lotte
Ik begrijp je toelichting niet.

Je hebt het over "video on demand".
Waarbij je een pincode dient te verkrijgen van Teflort.
Afgezien daarvan heeft de topicstarter het over een iTV pincode.
Los daarvan zou die ook door Telfort aan de klant moeten worden kenbaar gemaakt (brief).
Badge +1
De box meldt zich automatisch aan bij het aansluiten van de box op het glasvezelmodem.
De codes die verder nog gevraagd kunnen worden, zijn de codes voor Video on Demand, Uitzending Gemist en geblokkeerde zenders.

@dorus
wplamen verwijst niet naar een specifieke itv code, bij glasvezel is er geen activatiecode nodig.
Reputatie 8
Badge +10

wplamen verwijst niet naar een specifieke itv code, bij glasvezel is er geen activatiecode nodig.

Nou, ik zou toch zweren... ;)

[...] maar ik kan nergens een brief vinden met een pincode voor interactieve tv

En daarnaast...

De box meldt zich automatisch aan bij het aansluiten van de box op het glasvezelmodem.

Dat wisten wij nog niet... ;)
Nu dus wel.
Badge +1
Misschien kan de topic starter "wpalmen" ons helpen.
Is hij/zij geholpen geholpen met het antwoord van "Lotte - Telfort"?
Badge
Misschien kan de topic starter "wpalmen" ons helpen.
Is hij/zij geholpen geholpen met het antwoord van "Lotte - Telfort"?

Hallo allemaal

Ik zoek dus de pincode en abbonneenummer voor TV te kunnen kijken op tablet en laptop
de pincode die heb ik al kunnen vinden alleen het abbonneenummer nog niet

gr wim
Reputatie 8
Badge +16
Hallo allemaal

Ik zoek dus de pincode en abbonneenummer voor TV te kunnen kijken op tablet en laptop
de pincode die heb ik al kunnen vinden alleen het abbonneenummer nog niet

gr wim

Ga op je computer of laptop naar http://telfort.itvonline.nl/ als je op je thuisnetwerk zit zal automatisch het abonnee nummer gevuld worden, en is dit ook zichtbaar in de bovenbalk, alleen nog even je PIN code intikken en klaar.
Badge +1
@wpalmen

Voor het kijken van itv op je tablet heb je de Glashart live tv app nodig. De app koppelt zich met de settopbox, de box heeft hiervoor de juiste gegevens in zijn instellingen. De handleiding leidt je er stapsgewijs door heen.

Lotte
Badge
Ik zoek alleen mijn abonnee nummer en de rest zoek ik zelf wel uit
krijg hier reactie waar ik dus niet om vraag en dus niks aan heb
Badge +1
Ik zoek alleen mijn abonnee nummer en de rest zoek ik zelf wel uit
krijg hier reactie waar ik dus niet om vraag en dus niks aan heb

@wpalmen,

Je geeft aan de codes nodig te hebben voor de interactieve tv app. Op het glasvezel is hiervoor een aparte applicatie waarmee je op een tablet/Ipad tv kunt kijken. Voor de laptop is deze mogelijkheid nog neit beschikbaar. Wanneer de app is geinstalleerd op de tablet kan deze gekoppeld worden aan de box door het menu van de box te gebruiken.
Begrijpen wij je vraag misschien verkeerd?

Lotte 
Ik ben ook nog steeds op naar mijn klantnummer en de bijbehorende code voor de tv kijk app...... Maar de glasvezel helpdesk is er maandag pas weer. Er staat in de app dat je dat op mijn telfort kan vinden, maar helaas.....
Badge +1
@Tamarabhagoe,

Wij hopen dat je de gegevens inmiddels hebt ontvangen van onze helpdesk. Als dit niet het geval is, willen we graag je adresgegevens in een privébericht te sturen. We zullen dan zo snel mogelijk reageren.

Lotte
Reputatie 1
Ik heb de TVapp op mijn tablet geïnstalleerd.
Bij het inloggen wordt mijn abonnementsnummer en een pincode gevraagd.
Met abonnementsnummer wordt waarschijnlijk mijn klantnummer bedoeld, maar een pincode heb ik volgens mij nooit ontvangen. Ook op "Mijn Telfort" staat geen pincode voor "OnLine TV".
Hoe kom ik hier achter?
Reputatie 8
Badge +10
@Jitske

Je hebt blijkbaar de app voor ADSL geinstalleerd, voor glasvezel moet je echter de Telfort glasvezel app (van Stoneroos) hebben.
Deze staat ook in de Play Store.
Deze hoeft niet in te loggen, maar eenmalig te koppelen met de Amino ontvanger.
Reputatie 1
@Enterprise

Ik kan alleen de OnLine TV app van telfort in de playstore vinden.
Ik heb diverse zoektermen gebruikt, maar een speciale app voor Telfort glasvezel heb ik er niet tussen zien staan. Kun je a.u.b. aangeven waar ik het APK bestandje kan downloaden of hoe ik hem in de Playstore kan vinden.
Reputatie 1
@Enterprise

Toch gevonden. Geeft aan dat m'n Nexus 7 (met de nieuwste android versie) niet compatibel is.
Je zou toch van Telfort verwachten dat ze dat beter geregeld hadden
Reputatie 8
Badge +10
@Jitste

Ik ging ervan uit dat het voor een tablet was, mijn fout.
iTV online werkt helaas nog niet op smartphones.
In het glasvezelforum staat een sticky hierover.

Of er een apk beschikbaar is weet ik niet, ik heb hem hier nog niet voorbij zien komen.
Misschien vindt de Play Store hem wel als je de Nexus zou rooten maar dan is het de vraag of de app nog wel werkt.
Sommige providers voorkomen de werking op geroote toestellen.

De app is helaas niet geschikt voor alle toestellen en merken.

Reageer