beantwoord

Geen optie : Meer TV??

• 24 mei 2018
  • 39 reacties
  • 383 keer bekeken

Toon het eerste bericht

39 reacties

Rechtstreeks bekabled vanaf poort 4
Ook deze kabel al vervangen voor een nieuwe
Reputatie 8
Badge +19
Rechtstreeks bekabled vanaf poort 4
Ook deze kabel al vervangen voor een nieuwe

Kan je de kabel eens naar poort 3 zetten en de ontvanger even uit- en weer aanzetten..?
Misschien zit daar het probleem...

In Bridge Mode werkt iTV alleen met poort 3 en 4.
In Routed Mode werkt het op alle poorten.
aangesloten op poort 3 maar dat geeft, F561 fout, daarna terug naar 4
Wel internet, telefoon, tv, maar GEEN meer TV in het menu.
Reputatie 8
Badge +19
aangesloten op poort 3 maar dat geeft, F561 fout, daarna terug naar 4
Wel internet, telefoon, tv, maar GEEN meer TV in het menu.

Dat kan, poort 3 wordt in Bridge Mode gereserveerd voor het VLAN van een eventuele tweede TV-ontvanger, en aangezien je die niet hebt krijgt poort 3 geen IP-adres.

Maar to the point... je hardware voldoet aan alle voorwaarden om Routed TV te kunnen ontvangen maar toch heb je geen Méér TV.
Om een probleem met de ZyXEL uit te sluiten zou ik Telfort vragen om toch maar weer een V8 te sturen en eens te kijken of je hiermee wel Méér TV kan ontvangen.
Reputatie 8
Wat ik in het hele verhaal mis, is een reset naar fabrieksinstellingen van de ZyXEL modem/router zelf.
De enige resets die zijn besproken betreft de TV-ontvanger, niet die van de modem/router.

Probeer het eens. (Eventueel van instellingen een back-up maken).
@Babylonia
Zyxel modem is ook meerdere malen naar factory default gereset maar biedt ook geen oplossing helaas
Reputatie 8
Badge +19
Wat ik in het hele verhaal mis, is een reset naar fabrieksinstellingen van de ZyXEL modem/router zelf.
De enige resets die zijn besproken betreft de TV-ontvanger, niet die van de modem/router.

Ik moest 'm gisteren ook even opzoeken want ik twijfelde ook... ;)

https://forum.telfort.nl/tv-338/geen-optie-meer-tv-76026/index1.html#post625624
Reputatie 8
Daar heb ik dan net even overheen gekeken. :$
In dat geval door Telfort maar (opnieuw) een Experia Box V8 laten opsturen.

(Die vanuit een eerdere storing al eens was verstrekt, maar weer terug gestuurd):
https://forum.telfort.nl/tv-338/geen-optie-meer-tv-76026/index1.html#post625910
Hoi Babylonia werk jij voor webcare?
En zo ja komt er een Experiabox deze kant op?

Groeten Jur
Reputatie 8
Nee, ik ben geen webcare medewerker van Telfort.
Maar die zullen het wellicht wel oppikken en er actie op ondernemen.
Reputatie 8
Badge +16
Beste Jur, bedankt voor je reactie. Ik stuur je een nieuw modem op. Deze ontvang je met een beetje geluk morgen al. Laat je dan even weten of het probleem is opgelost? Bij voorbaat dank!
Beste mensen met het nieuwe modem/router de Experiabox, kwam de optie meer TV nu wel in beeld.
Ik kan nu dus de apps allemaal gebruiken. Iedereen bedankt voor het meedenken, en de uiteindelijke:D:D:D:D oplossing.

grt Jur
Reputatie 8
Badge +19
Beste mensen met het nieuwe modem/router de Experiabox, kwam de optie meer TV nu wel in beeld.
Ik kan nu dus de apps allemaal gebruiken. Iedereen bedankt voor het meedenken, en de uiteindelijke:D:D:D:D oplossing.

grt Jur

Mooi zo, toch nog opgelost... 👍
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor het melden Jur en graag gedaan!

Reageer