beantwoord

Geen opname te programmeren RTL zenders na 20.00 uur vanavond

• 13 juni 2014
  • 6 reacties
  • 1595 keer bekeken

Reputatie 2
Badge
Als ik probeer van de RTL zenders (4,5,7 en 😎 programma's via de EPG te programmeren wordt dit geweigerd. Foutcode is 3014. Dit verwijst naar problemen met de EPG. Programma's van deze zenders vóór 20.00 uur en programma's morgenavond (14-6) om dezelfde tijd worden wél geaccepteerd voor opname.
Ook via de iTV online app wordt programmering niet geaccepteerd!! Kan iemand van Telfort/KPN hier eens naar kijken?!
icon

Beste antwoord door stellingen90 24 juni 2014, 12:39

@stellingen90,

Spijtig dat het opnemen niet goed werkte. Volgens onze informatie zou het nu opgelost moeten zijn. Er waren inderdaad problemen met het opnemen van verschillende programma's (vooral GTST i.c.m. serie-opnames).

Graag lees ik of er nog problemen zijn omtrent het bovenstaande, dan zet ik de benodigde actie voor je uit!

Michael

Hoi Michael,

Zoals ik al eerder schreef heeft het zich spontaan opgelost (paar omgevallen bitjes of zo ;-)). Forumlid Pieta klaagde ook dat er problemen met programmeren waren. Misschien dat daar nog problemen zijn...
Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 2
Badge
Storing in de programmering heeft zich "spontaan" opgelost. Alles werkt weer "normaal". Wie het snapt mag het zeggen. Laten we het maar op wat omgevallen bitjes houden....:8
Als ik probeer van de RTL zenders (4,5,7 en 😎 programma's via de EPG te programmeren wordt dit geweigerd. Foutcode is 3014. Dit verwijst naar problemen met de EPG. Programma's van deze zenders vóór 20.00 uur en programma's morgenavond (14-6) om dezelfde tijd worden wél geaccepteerd voor opname.
Ook via de iTV online app wordt programmering niet geaccepteerd!! Kan iemand van Telfort/KPN hier eens naar kijken?!
x

Ik kan nu niets opnemen van rtl. Help
Reputatie 2
Badge
x

Ik kan nu niets opnemen van rtl. Help

Hallo Pieta,

Kun je van geen enkele RTL zender iets opnemen en van andere zenders wel? Welke foutcode krijg je (net als bij mij 3014)? Dan lijkt het aan de EPG van RTL te liggen. Bij mij loste het zich na ongeveer 1 à 1 1/2 uur spontaan weer op. Er lijkt niets anders aan te doen te zijn....
Reputatie 8
Badge +2
@stellingen90,

Spijtig dat het opnemen niet goed werkte. Volgens onze informatie zou het nu opgelost moeten zijn. Er waren inderdaad problemen met het opnemen van verschillende programma's (vooral GTST i.c.m. serie-opnames).

Graag lees ik of er nog problemen zijn omtrent het bovenstaande, dan zet ik de benodigde actie voor je uit! :)

Michael
Reputatie 2
Badge
@stellingen90,

Graag lees ik of er nog problemen zijn omtrent het bovenstaande, dan zet ik de benodigde actie voor je uit!

Michael

Hoi Michael,

Zoals ik al eerder schreef heeft het zich spontaan opgelost (paar omgevallen bitjes of zo ;-)). Forumlid Pieta klaagde ook dat er problemen met programmeren waren. Misschien dat daar nog problemen zijn...
Reputatie 8
Badge +2
@stellingen90,

Fijn om te vernemen dat het bij jou opgelost lijkt te zijn. Mocht er nog iets zijn, dan ga ik er mee aan de slag! :)

@Pieta,

Enorm vervelend dat het niet mogelijk is iets op te nemen van een RTL-zender.
Kun je wellicht aangeven of er nog steeds problemen spelen? Kun je aangeven wat je in beeld te zien krijgt bij het inplannen van een opname?

Michael

Reageer