beantwoord

Geen ontvangst TV foutcode 11

  • 3 september 2015
  • 2 reacties
  • 813 keer bekeken

Sinds enkele dagen de foutcode 11 en geen tv ontvangst melding geeft aan tv niet verbonden met modem geen groen lampje bij tv op het modem brandt.

Stekkers zitten erin enkele keren reeds uit en aangedaan zowel modem als de rest, geen resultaat.

Tevens geen bericht via E-mail online klachtenformulier,

...Wat nu???? Help!!
icon

Beste antwoord door Stephen 18 september 2015, 11:07

Hallo heaven, ik zie dat je een nieuwe TV-ontvanger hebt ontvangen. De andere was defect. Ik neem aan dat de nieuwe TV-ontvanger naar behoren functioneert. Zo niet, dan verneem ik dit graag van je in een nieuw topic. Hierbij sluit ik dit topic.

@Tuut-Tuut,

Bedankt!
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Welk type modem heb je en op welke poort is de ITV netwerkkabel aangesloten?
Reputatie 8
Badge +7
Hallo heaven, ik zie dat je een nieuwe TV-ontvanger hebt ontvangen. De andere was defect. Ik neem aan dat de nieuwe TV-ontvanger naar behoren functioneert. Zo niet, dan verneem ik dit graag van je in een nieuw topic. Hierbij sluit ik dit topic.

@Tuut-Tuut,

Bedankt!