beantwoord

Geen Netflix, foutmelding: "De netflix App is nog niet geladen. Een moment geduld a.u.b. Probeer het na enkele minuten nog een keer."

  • 16 juli 2017
  • TV
  • 2 reacties
  • 246 keer bekeken

KyraEggen
Ik krijg sinds dit weekend steeds de onderstaande melding als ik netflix wil openen. "De netflix App is nog niet geladen. Een moment geduld a.u.b. Probeer het na enkele minuten nog een keer."

Is iemand bekend met deze melding? En zijn er nog tips. We hebben de ontvanger al gereset.

Edit: titel aangepast voor vindbaarheid.
icon

Beste antwoord door Babylonia 16 juli 2017, 14:40

Gereset volgens de officiële methode?
Opnieuw inladen van de software kan ook helpen.

Simpel uitgelegd: om als eerste te proberen:
- Reset modem: deze aanwijzingen elders op de website
- TV-ontvanger: deze aanwijzingen elders op de website

Alternatieve methode uitgebreid uitgelegd en waar rekening mee te houden:
- Onderdelen A-B-C zie deze aanwijzingen elders op de website
. (Uitgebreid beschreven gedeelte onder de streep ----- )

Bekijk reactie

2 Reacties

Babylonia
Reputatie 5
Gereset volgens de officiële methode?
Opnieuw inladen van de software kan ook helpen.

Simpel uitgelegd: om als eerste te proberen:
- Reset modem: deze aanwijzingen elders op de website
- TV-ontvanger: deze aanwijzingen elders op de website

Alternatieve methode uitgebreid uitgelegd en waar rekening mee te houden:
- Onderdelen A-B-C zie deze aanwijzingen elders op de website
. (Uitgebreid beschreven gedeelte onder de streep ----- )
Wieger - Telfort
Reputatie 4
Badge +1
Hey Kyra, welkom op het forum. Wat lastig dat Netflix opeens niet meer werkt. Je kan het beste inderdaad de stappen van Babylonia doorlopen. Mocht dat niet werken, dan hoor ik het graag van je.

@Babylonia, thanks!

Reageer

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)