beantwoord

Geen mogelijkheid om HD in te stellen

• 8 december 2019
  • 11 reacties
  • 122 keer bekeken

Reputatie 1

Ik heb geen mogelijkheid om hd in te stellen in het menu systeeminstellingen van de ontvanger heb 2260

icon

Beste antwoord door Splintje 10 december 2019, 20:46

Hoi @Splintje, welkom op het forum. Ik zie dat je ook al telefonisch contact hebt gehad met de collega's en daarbij is het probleem gevonden. Er was blijkbaar nog een tv-ontvanger aangemeld op het abonnementsnummer waarop de HD actief was. Nadat de collega die had verwijderd werd HD op jouw ontvanger wel mogelijk begrijp ik. Als ik het goed begrijp kan je nu de HD zenders wel weer kijken, klopt dat?

Klopt helemaal Jasper, ik ben prima geholpen, en gelukkig is het probleem nu opgelost, iedereen bedankt voor de feedback. 

Bekijk reactie

11 reacties

Heb je een koper/dsl verbinding en weet je de maximaal leverbare snelheid op jou adres?

Mogelijk helpt herinstallatie van de software.

Reputatie 1

Hoe kan ik de software herinstalleren?

Hoe kan ik de software herinstalleren?

Dat kan je hier terug vinden.

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/reset-de-tv-ontvanger.htm

Reputatie 1

Gedaan,maar helaas niet het gewenste resultaat

Dan ben ik heel benieuwd naar de maximaal leverbare snelheid dat is mede van belang.

Als je dit niet weet kan deze site helpen.

https://kpn-compleet-fpi-info.fourstack.nl/

Reputatie 1

Koper

Max pakket

Koper/DSL 200Mbit/s

Bonded koper/DSL 200 Mbit/s

Dan is het nu aan een Telfort medewerker de snelheid zal het probleem niet zijn. 

Reputatie 1

Dat ga ik vandaag doen,bedankt voor de info 

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Splintje, welkom op het forum. Ik zie dat je ook al telefonisch contact hebt gehad met de collega's en daarbij is het probleem gevonden. Er was blijkbaar nog een tv-ontvanger aangemeld op het abonnementsnummer waarop de HD actief was. Nadat de collega die had verwijderd werd HD op jouw ontvanger wel mogelijk begrijp ik. Als ik het goed begrijp kan je nu de HD zenders wel weer kijken, klopt dat?

Reputatie 1

Hoi @Splintje, welkom op het forum. Ik zie dat je ook al telefonisch contact hebt gehad met de collega's en daarbij is het probleem gevonden. Er was blijkbaar nog een tv-ontvanger aangemeld op het abonnementsnummer waarop de HD actief was. Nadat de collega die had verwijderd werd HD op jouw ontvanger wel mogelijk begrijp ik. Als ik het goed begrijp kan je nu de HD zenders wel weer kijken, klopt dat?

Klopt helemaal Jasper, ik ben prima geholpen, en gelukkig is het probleem nu opgelost, iedereen bedankt voor de feedback. 

Reputatie 8
Badge +11

Helemaal goed, fijn dat het is opgelost @Splintje :slight_smile: Als we via deze weg nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.

Reageer