beantwoord

Geen itv op de laptop

• 29 augustus 2013
  • 11 reacties
  • 4007 keer bekeken

Ik ben een overstapper van canaldigitaal en zeer tevreden over Telford interactieve TV. Op de tablet werkt het fantastisch maar op de laptop lukt het mij niet. Een PIN-code had ik niet ontvangen. Dus eerst maar eens met de klantenservice bellen voor een PIN-code. Helaas wist de aardige dame hier geen antwoord op omdat ik glasvezel had.  Dus klantenservice gemailed waar ik die code kan opvragen. De volgende dag was dit was hun reactie: Voor de glasvezelverbindingen is een aparte applicatie ontwikkeld. Echter is deze applicatie nog in zijn groeiperiode. Er worden regelmatig updates geplaatst waardoor meer mogelijkheden beschikbaar worden.
Wanneer de mogelijkheid komt dat u op uw laptop tv kunt kijken, zullen wij u hier per nieuwsbrief over informeren. Vertrouwend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Ik neem aan dat ik niet de enige Telfort abonnee ben met glasvezel en die graag itv wil. Kan iemand mij de goede kan in sturen om de PIN-code te bemachtigen. Bij voorbaat hartelijk dank.
icon

Beste antwoord door Tuut-Tuut 29 augustus 2013, 19:55

Voor ITV via glasvezel is er alleen een app beschikbaar voor Apple en Android. Een Windows variant is er niet.
ITV online werkt alleen als je beschikt over een ADSL/VDSL verbinding
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Voor ITV via glasvezel is er alleen een app beschikbaar voor Apple en Android. Een Windows variant is er niet.
ITV online werkt alleen als je beschikt over een ADSL/VDSL verbinding
Reputatie 1
Badge +1
Maar zijn die apps voor ITV op laptops en smartphones nog wel in ontwikkeling??
Reputatie 8
Badge +16
Maar zijn die apps voor ITV op laptops en smartphones nog wel in ontwikkeling??

Dat weet ik dus niet, glasvezel deel is pas vrij recent toegevoegd aan het Telfort label en ik durf je dan ook niet te zeggen of hier wel ontwikkeling in komt.

Is een leuke voor Webcare om een antwoord op te geven
ik heb ook geen itv op mijn laptop
Krijg melding er is een onverwachte fout opgetreden
itv draait wel op mijn android tablet. Nou heb ik BlueStacks geinstalleerd op mijn laptop. Met BlueStacks kun android apps gebruiken op de laptop. Helaas is de BlueStacks versie een oude versie waar itv niet op draait. Weet iemand een nieuwere versie of een programma die wel itv wel draait?
nog steeds geen itv op mijn laptop ?????????????????????????????????????
Reputatie 8
Badge +16
nog steeds geen itv op mijn laptop ?????????????????????????????????????

Ka je uitleggen welke handlingen je doet en op welk momment je de foutmelding krijgt
Badge +1
@Iedereen,

De applicatie is constant in ontwikkeling. Wanneer de applicatie zover is dat deze op iPhone en Android toestellen kan worden gebruikt, zal ik dat hier kenbaar maken. ITV Online (via browser) is nog niet beschikbaar voor glasvezel klanten, alleen voor Interactieve TV klanten via ADSL/VDSL. Zodra deze optie ook voor glasvezel klanten mogelijk is zal ik dat op het forum melden.

Lotte
Ik ben ruim twee maanden geleden overgestapt naar Telfort Glasvezel.
Na een melding dat ITV niet op mijn laptop werkt (ik had dit topic nog niet gelezen):
"U geeft aan dat u online via de laptop geen televisie kunt kijken. Deze service bieden wij op dit moment nog niet aan. Telfort Glasvezel is wel bezig om dit in de toekomst aan te gaan bieden, echter is nog niet bekend wanneer dit zal gaan plaatsvinden."

In iets andere bewoordingen dus dezelfde "in de toekomst nog geen flauw benul wanneer" reactie als 8 maanden geleden.

In de tussentijd maken ze wel schaamteloos reclame:
"Met Telfort interactieve TV Online kunt u live tv kijken op uw smartphone, tablet of laptop." (van de Telfort website!)
Terwijl je via Telfort Glasvezel dus helemaal geen TV op je laptop kunt kijken, daar moet je ouderwets ADSL voor hebben.
Dat wordt echter voor het gemak nergens vermeldt.
Zeker vergeten.
Waarom kruipt het woord "misleiding" mijn gedachten binnen?

Oja, ik weet het al!
Omdat dit er een schoolvoorbeeld van is!
Reputatie 8
Badge +19

[...]
"Met Telfort interactieve TV Online kunt u live tv kijken op uw smartphone, tablet of laptop." (van de Telfort website!)
Terwijl je via Telfort Glasvezel dus helemaal geen TV op je laptop kunt kijken, daar moet je ouderwets ADSL voor hebben.

Dat wordt wel vermeldt maar je hebt het blijkbaar niet helemaal goed gelezen.
Op de webpagina's van ADSL staat inderdaad dat je via o.a. je laptop TV kan kijken.
Op de webpagina's van glasvezel staat dat je alleen via je tablet TV kan kijken.
Badge
Heel vervelend ! Zojuist overgestapt van Telfort-ADSL naar Telfort glasvezel. We keken via ADSL via laptop, zonder problemen. Nu kan dit via laptop-via-glasvezel dus niet meer ?!? Dat is een stap achteruit. Telfort had dit ons wel eens duidelijker vooraf mogen melden. En niet zo misleidend via de "kleine lettertjes" op de website.

Wanneer komt Telfort-glasvezel-kijken via laptop-Windows beschikbaar ?

mvg,
Nico

[...]

Dat wordt wel vermeldt maar je hebt het blijkbaar niet helemaal goed gelezen.
Op de webpagina's van ADSL staat inderdaad dat je via o.a. je laptop TV kan kijken.
Op de webpagina's van glasvezel staat dat je alleen via je tablet TV kan kijken.