beantwoord

Geen interactieve tv mogelijk, daardoor ook geen Digitenne korting

• 25 maart 2019
  • 3 reacties
  • 109 keer bekeken

Ik ben al een poosje klant bij jullie, en kwam laatst op de digitenne site (ivm ontvangerwissel).
Daar zag ik dat het voor telfort of xs4all gebruikers gratis is om digitenne te kijken.
Nu heb ik vandaag jullie klanten service gebeld, maar die zeggen dat je eerst interactieve tv moet hebben om het gratis te kunnen krijgen.. Alleen is het op onze postcode niet mogelijk omdat er niet meer bandbreedte geleverd wordt (4 down/0,9 up). We zijn dus 2x slachtoffer.

Is hier nu helemaal niets aan te doen???

Buiten het om Overstappen naar KPN en dan gratis buitengebied optie krijgen.
Alleen daar is het internet bijna 2x zo duur..
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 26 maart 2019, 16:24

Hoi @superwuppie, wat leuk dat je ons Forum hebt gevonden. Nu begrijp ik dat je graag ook tv wilt kijken. Je kwam op de Digitenne site en je dacht dat is wel iets voor mij. Je hebt daar over gebeld. Ik kan niet anders dan hetzelfde antwoord geven dan mijn collega je al gegeven heeft. Ik heb daar hoe graag ik ook zou willen niets aan toe te voegen. Ik kan het niet veranderen. :(

Overstappen naar KPN zou de beste optie zijn als ik eerlijk ben. Een andere optie heb ik helaas niet.
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +12
Hoi @superwuppie, wat leuk dat je ons Forum hebt gevonden. Nu begrijp ik dat je graag ook tv wilt kijken. Je kwam op de Digitenne site en je dacht dat is wel iets voor mij. Je hebt daar over gebeld. Ik kan niet anders dan hetzelfde antwoord geven dan mijn collega je al gegeven heeft. Ik heb daar hoe graag ik ook zou willen niets aan toe te voegen. Ik kan het niet veranderen. :(

Overstappen naar KPN zou de beste optie zijn als ik eerlijk ben. Een andere optie heb ik helaas niet.
Duidelijk... Jammer, dan zit er niets anders op dan het zo te laten.
Hopelijk gaat KPN daar vvdsl heen brengen.
Reputatie 8
Badge +12
Ja helaas. Ik had je graag geholpen, maar er zijn echter geen mogelijkheden. 😞

Ik heb ook nog wel even gekeken of er een upgrade van de lijn op de planning staat, maar ook daar is op dit moment niets over te vinden jammer genoeg. Ik hoop dat het in de toekomst wel komt.

Reageer