beantwoord

Geen interactieve tv, mijn beeld blijft zwart

• 2 september 2017
  • 7 reacties
  • 284 keer bekeken

L.s., de interactieve tv werkt niet; beeld blijft zwart ook na aansluiten van scartkabel. Wie kan me helpen?
icon

Beste antwoord door jimny 2 september 2017, 23:34

Is de ontvanger via een hdmi kabel verbonden met je tv, zo ja probeer eens een andere hdmi poort op je tv
Bekijk reactie

7 reacties

Badge +18
Werkt je internet wel normaal?
De tv ontvanger al een keer een minuutje geheel stroomloos (stekker uit stopcontact) gehad?
En de HDMI kabel in een andere HDMI poort van de tv?
Ja internet doet t prima. Al meerdere minuten uit stroom gehad, modem gereset, andere hdmi poort en scart werkt dus ook niet...
Badge +18
Je hebt een Arcadyan ontvanger? Met witte remote?
Wat zegt de display?
Je kan wel zenders wisselen?
Modem echt gereset of alleen uit en weer aan?

Dit al geprobeerd?
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/reset-de-tvontvanger.htm
Ontvanger is hmb220. Op de display staan de kanalen wel aangegeven maar het beeld blijft zwart.
Ik heb de modem echt gereset via t kleine knopje.
Ik zal die van jou nog proberen. Bedankt alvast!
Reputatie 8
Badge +17
Is de ontvanger via een hdmi kabel verbonden met je tv, zo ja probeer eens een andere hdmi poort op je tv
Reputatie 7
Badge +13
Hoi s.vanturenhout, welkom op het forum. Wat balen dat je al een paar dagen zonder beeld zit. Kan je me laten weten of het resetten van je TV ontvanger nog voor verbetering heeft gezorgd of dat de andere HDMI poort de oplossing was?
Besten,

bedankt voor jullie suggesties. Het beeld is gelukkig spontaan teruggekeerd de volgende dag...
Wissel van HDMI poort en resetten had niet geholpen, maar de volgende dag werkte het weer als vanouds.
mvg
Sietze

Reageer