beantwoord

Geen Interactieve TV

• 8 juli 2018
  • 9 reacties
  • 92 keer bekeken

Sinds vanmorgen had ik geen interactieve TV meer. Gelukkig nog wel analoog!!. Zelf op onderzoek gegaan. Alles getest wat binnen mijn mogelijkheden ligt. Signaal op andere tv's > afwezig. Wifi > ok. Internet > werkte. In de meterkast gekeken > hier was de "power" LED van de switch uit. Beetje friemelen aan de stekker. Geen resultaat. Adapter vervangen > geen resultaat. Daarna nog een keer beetje draaien aan de voedingsstekker. Alles werkte weer. Ik heb nu alleen de stekker geforceerd met een elastiek zodat we, zolang het duurt, toch nog beeld hebben. Met andere woorden, ik denk dat we een nieuwe switch nodig hebben.
icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 9 juli 2018, 13:36

Hi @stegie69, goed dat je al zo veel getest hebt en ook fijn dat je de foto toegevoegd hebt! Het kan inderdaad niet anders dan dat de switch defect is. Deze hoort bij jouw abonnement bij het pakket. Daarom heb ik een nieuwe switch voor je besteld, deze ontvang je binnen twee tot drie werkdagen thuis 🙂 Er zit ook informatie bij over het retourneren van de defecte switch.
Ik verwacht dat het daarmee helemaal opgelost is, ik hoor graag van je mocht je daarna nog vragen hebben.
Bekijk reactie

9 reacties

En die ga je nu bestellen?
Of heb je nog vragen voor je dat gaat doen?
Hij is geleverd door jullie toen ik 2 extra tv decoders nam. Ik neem aan dat jullie deze dan ook wisselen. voor dit extra gebeuren betaal ik nl €10 per maand aan Telfort. Of is het inmiddels mijn eigendom geworden en dien ikzelf voor vervanging te zorgen?
In dat geval zou ik even wachten tot webcare je topic oppakt. Ze lezen mee.
Staat je klantnummer al in je forumprofiel?

Ik ben een klant, net als jij.
Webcare is te herkennen aan het kleine blauwe t-tje in hun avatar.
Reputatie 8
Badge +10
Hi @stegie69, goed dat je al zo veel getest hebt en ook fijn dat je de foto toegevoegd hebt! Het kan inderdaad niet anders dan dat de switch defect is. Deze hoort bij jouw abonnement bij het pakket. Daarom heb ik een nieuwe switch voor je besteld, deze ontvang je binnen twee tot drie werkdagen thuis 🙂 Er zit ook informatie bij over het retourneren van de defecte switch.
Ik verwacht dat het daarmee helemaal opgelost is, ik hoor graag van je mocht je daarna nog vragen hebben.
Reputatie 8
Badge +10
Goedemorgen @stegie69! Heb je de nieuwe switch al ontvangen? En zo ja, is het allemaal gelukt?
Pakket werd bezorgd bij supermarkt. Daar hadden ze gisteren storing. Vandaag of moegen nog een keer teeug. Ik ga er vanuit dat het het juiste pakje is.
Reputatie 8
Badge +10
Goedemorgen! O, lastig dat ze storing hadden bij de supermarkt. Is alles gelukt afgelopen weekend, met het ophalen van het pakketje en aansluiten? 🙂
Inmiddels opgehaald en gemonteerd. Alles werkt weer normaal.
Reputatie 8
Badge +10
Dat zijn goede berichten, ik ben blij dat alles weer goed werkt! En mocht je toch nog iets opmerken, trek dan vooral aan de bel.

Reageer