beantwoord

Geen HD zenders op 1 met glasvezel

• 8 maart 2018
  • 5 reacties
  • 386 keer bekeken

Afgelopen Maandag heb ik een nieuw abonnement afgesloten,
nieuw glasvezelkastje itv en 100 mb snelheid internet.
Alles juist geinstalleerd, krijg alleen geen HD!
Alles opnieuw opgestart, Arris VP2952 tv ontvanger.

wat kan ik nog doen?
Of is dit niet geactiveerd in de wijkcentrale bijv?
groet, Harry

Voor de vindbaarheid van het topic is de titel aangepast.
icon

Beste antwoord door jimny 8 maart 2018, 17:24

De glasvezelkanalen vanaf kanaal 661 zullen daar voorlopig wel blijven, echter de HD kanalen vanaf 701 verwacht ik zelf binnenkort vanaf kanaal 1 zodra de update gedaan wordt.
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Zijn de glasveze Hd zenders welzichtbaar vanaf kanaal 661 zo niet dan moet je op Webcare wachten totdat ze de HD zenders voor je aanzetten
Klopt, dan wel vanaf 661, raar, is dit niet mogelijk vanaf gewoon ned.1?
dus knopje 1?
bedankt voor reply jimny!
Je zou zeggen dat dit voor glasvezel moet kunnen, maar ook glasvezel klanten moeten op de omzetting naar HD vanaf 1 wachten.
Met andere woorden daar wordt aan gewerkt.

Je hebt nu wel een vraag beantwoord die ik mezelf stelde of glasvezel klanten wel meteen HD vanaf 1 ontvangen, glasvezel is dus geen garantie hiervoor.
Reputatie 8
Badge +17
De glasvezelkanalen vanaf kanaal 661 zullen daar voorlopig wel blijven, echter de HD kanalen vanaf 701 verwacht ik zelf binnenkort vanaf kanaal 1 zodra de update gedaan wordt.
Ach ja dat was ik even kwijt vanaf 661 zit HD+ of HDglas. De gewone HD gaan van 701 naar 1 en verder. Toch jammer dat het niet op basis van beschikbare bandbreedte geregeld wordt.

Als de 661 reeks zichtbaar is zou de 701 ook zichtbaar moeten zijn, anders zullen deze inderdaad geactiveerd moeten worden.

Reageer