beantwoord

Geen HD zenders na installatie nieuwe modem en tv ontvanger

• 29 maart 2016
  • 4 reacties
  • 562 keer bekeken

Zaterdag nieuwe modem en tv ontvanger gekregen. Gelijk geinstalleerd en de tv incl netflix deed het.
Oude tv onvanger aangesloten op een tv boven, en deze werkte ook na aanmelden.
Alleen had ik geen HD kanalen meer. In het menu van de nieuwe tv ontvanger staan de HD kanalen aan.
Alleen boven had ik de HD kanalen uit staan.
Nu is mijn vraag mag ik zomaar de oude tv ontvanger gebruiken voor boven? en is dat de reden dat ik geen HD zenders meer heb?.

Vanmorgen eerst klantenservice gebeld, wachtijd 5 minuten, dat vond ik prima, maar na 18 minuten wachten toch maar opgehangen 😞
icon

Beste antwoord door Marcel64 29 maart 2016, 21:30

Hoi,

Contact gehad mer de klantenservice, Aanvraag voor een 2e ontvanger loopt.
Krijg een nieuwe 2e ontvanger thuis gestuurd en de oude ontvanger samen met de oude modem stuur ik retour.
Beneden gelukkig weer HD kanalen.
Allen bedankt voor de info
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 8
Badge +18
Heb je een abo voor twee ontvangers of voor een ontvanger in het pakket wat je afneemt bij Telfort en zo ja dan moet er wel voldoende internetsnelheid zijn om op de tweede ontvanger HD zenders te ontvangen
Hoi Jimny,

Ik heb nu op beide ontvangers geen HD kanalen.
Mijn vraag was ook een beetje of ik wel de oude ontvanger voor een 2e tv mag gebruiken?
Internetsnelheid is het oude plus pakket 50Mb/s en wordt opgeschroefd naar 80Mb/s
Reputatie 8
Badge +10

Mijn vraag was ook een beetje of ik wel de oude ontvanger voor een 2e tv mag gebruiken?

Je ontwijkt de vraag van Jimny of je een abonnement hebt voor twee ontvangers...
Als die tweede ontvanger bij Telfort is geregistreerd en geactiveerd d.m.v. je abonnement dan mag je die uiteraard gebruiken.
Een ontvanger van Marktplaats gaat niet werken zonder activering vanuit Telfort.
Hoi,

Contact gehad mer de klantenservice, Aanvraag voor een 2e ontvanger loopt.
Krijg een nieuwe 2e ontvanger thuis gestuurd en de oude ontvanger samen met de oude modem stuur ik retour.
Beneden gelukkig weer HD kanalen.
Allen bedankt voor de info