beantwoord

Geen hd zenders meer

• 17 oktober 2016
  • 9 reacties
  • 887 keer bekeken

na ontvangen van een nieuw kastje geen hd zenders meer
icon

Beste antwoord door Leon 18 oktober 2016, 17:52

Hi Zitterd, dankjewel voor je berichtje!

Ik zie dat er twee tv-ontvangers gekoppeld staan (omdat je een vervangende hebt gekregen). Ik heb ze beide zojuist ontkoppeld.
Je kunt de tv-ontvanger nu opnieuw opstarten. Er zal opnieuw gevraagd worden om het accountnummer en de pincode. Daarna zal je weer van de HD-zenders kunnen genieten!

Geef je me hier een update als het is gelukt? 🙂
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

9 reacties

Dat moet weer geactiveerd worden.
Kan de helpdesk, of even wachten tot webcare het hier oppakt .
oke thanx dan wacht ik nog ff af of er reactie komt van telfort
Reputatie 5
Badge +1
Hallo zitterd, welkom op ons forum!

Daar zal ik inderdaad eens naar moeten kijken. Stuur me alsjeblieft een privébericht met hierin je postcode en huisnummer.

Alvast bedankt!
Reputatie 5
Badge +1
Hi Zitterd, dankjewel voor je berichtje!

Ik zie dat er twee tv-ontvangers gekoppeld staan (omdat je een vervangende hebt gekregen). Ik heb ze beide zojuist ontkoppeld.
Je kunt de tv-ontvanger nu opnieuw opstarten. Er zal opnieuw gevraagd worden om het accountnummer en de pincode. Daarna zal je weer van de HD-zenders kunnen genieten!

Geef je me hier een update als het is gelukt? 🙂
Reputatie 1
Badge

Beste, mag ik hier aanhaken met hetzelfde probleem of zal ik een nieuw topic aanmaken?
mvg

Peter
Een nieuw topic is handiger, en makkelijker voor webcare.
Reputatie 5
Badge +1
Hallo thegreenhunter, op zich mag je best inhaken in een topic wanneer het probleem exact hetzelfde is als dat van de topicstarter. Het gevaar is namelijk dat een topic een eigen leven gaat leiden en dat de informatievoorziening vertroebelt, daarom is het vaak wenselijk om een eigen topic aan te maken. In dit geval had je gerust gebruik kunnen maken van dit topic. Ik zie echter dat je al een ander topic hebt aangemaakt. Ik zal je daar verder helpen! :)

@Ziterd, is het gelukt?
hallo leon..het is gelukt..ik heb weer hd zenders..thanx voor de snelle service
Reputatie 5
Badge +1
Hi Zitterd,

Helemaal super! :D

Mocht je nog iets kwijt willen, laat je dit dan weten in een nieuw topic?

Hier gaat nu een slotje op.

P.S. Mag ik je tot slot nog vragen om feedback te geven op hoe je mijn hulp hebt ervaren? Doe dat dan alsjeblieft hier of knip en plak de link in mijn handtekening in de adresbalk van je browser. Alvast bedankt! 🙂