beantwoord

Geen HD Zenders meer

• 25 maart 2016
  • 5 reacties
  • 742 keer bekeken

Hallo, ik heb na het gebruik van een tweede ontvanger om het beeld van mijn nieuwe uhd tv te vergelijken met mijn oude plasma ineens geen hd zenders meer.
De ontvanger die ik hoor te gebruiken in de Motorola VIP 1853 en uit een kringloopwinkel waar ik werk heb ik de Arcadyan HBM2260 meegenomen om dit te testen. De Arcadyan is toch een stuk sneller dus is het mogelijk om deze te gaan gebruiken? En kan ik dan weer HD zenders krijgen?
Groeten Peter.
icon

Beste antwoord door Peter1976 26 maart 2016, 12:44

Inmiddels zijn door de klantenservice beide ontvangers afgemeld zodat ik de Arcadyan HBM2260 aan kon melden en heb ik weer alle HD zenders en een snellere tv ontvanger. Bedankt voor deze service !!
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Als je een abonnement voor 2 ontvangers hebt dan zou je dit "kringloop" kastje kunnen gebruiken alleen Telfort Webcare moet de HD zenders even aanzetten mits je voldoende snelheid hebt
Oke, bedankt voor de reactie.
Moet ik dan Telfort bellen of reageren zij ook op dit topic?
Reputatie 8
Badge +17
Oke, bedankt voor de reactie.
Moet ik dan Telfort bellen of reageren zij ook op dit topic?

Webcare Telfort leest altijd mee dus zul je even moeten wachten totdat ze dit topic oppakken
Oke, dan wacht ik nog even.
Inmiddels zijn door de klantenservice beide ontvangers afgemeld zodat ik de Arcadyan HBM2260 aan kon melden en heb ik weer alle HD zenders en een snellere tv ontvanger. Bedankt voor deze service !!