beantwoord

Geen HD zenders meer...

• 6 februari 2016
  • 6 reacties
  • 464 keer bekeken

Reputatie 1
Vandaag heb ik een nieuwe tv ontvanger gekregen omdat de eerste het begeven had.
Deze heb ik met jullie snelle hulp kunnen activeren, maar nu loop ik tegen het volgende probleem aan, ik krijg de hd zenders namelijk niet meer.
De hd functie staat op de ontvanger ingesteld op 'ja' , maar de zenderlijst laat de zenders van 701 niet zien.
Moet dit wellicht opnieuw geactiveerd worden?
icon

Beste antwoord door JohnD 8 februari 2016, 19:34

Hallo John, ik heb nogmaals de ontkoppeling uitgevoerd. Kun je mij laten weten of de HD-zenders het nu weer doen?
Hallo Stephen,

Nu werkt alles echt weer helemaal zoals het hoort!
De HD-zenders staan er weer tussen en doen het.
Heel erg bedankt voor alle hulp nogmaals!
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 8
Badge +17
De klantenservice is op zondagen geopend voor iTv vragen tot 17.00 uur, die moeten de oude ontvanger ontkoppelen en de nieuwe activeren
Reputatie 8
Badge +17
De klantenservice is op zondagen geopend voor iTv vragen tot 17.00 uur, die moeten de oude ontvanger ontkoppelen en de nieuwe activeren.
Wellicht als de adapter van de tv ontvanger even los haalt en dat na het aansluiten de HD zenders toch meekomen
Reputatie 1
De oude tv ontvanger is zaterdag gedeactiveerd, zodat ik de nieuwe ontvanger kon activeren.
Maar helaas sindsdien geen hd zenders meer.
De adapter los halen werkt ook niet jammer genoeg.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo John, ik heb nogmaals de ontkoppeling uitgevoerd. Kun je mij laten weten of de HD-zenders het nu weer doen?
Reputatie 1
Hallo Stephen,

Nu werkt alles echt weer helemaal zoals het hoort!
De HD-zenders staan er weer tussen en doen het.
Heel erg bedankt voor alle hulp nogmaals!
Reputatie 8
Badge +16
Graag gedaan! 😃