beantwoord

Geen HD zenders en geen Apps op tv

• 6 januari 2019
  • 2 reacties
  • 64 keer bekeken

Ik heb sinds kort een nieuwe tv op mijn kamer en daarbij dus een tv ontvanger en daar kan ik ineens geen Netflix op kijken de zenders zijn weg van een aantal dingen zoals ook YouTube en ik kan Netflix ook niet via mijn apps kijken want die staat er niet tussen. Iedere keer als ik naar kanaal 200 ga (waar normaal Netflix op hoort te staan) verspringt die naar 243 en komt er in beeld te staan dat er “vanaf heden zijn de HD zenders te zien vanaf kanaal 1 en verder” maar ik heb geen HDMI kaber maar een scart ik weet niet of dat er iets mee te maken heeft.

vriendelijke groet,
Henny van Mechelen

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Enterprise 6 januari 2019, 16:42

Via een scartkabel kan je inderdaad geen HD kijken, dus sluit een HDMI-kabel aan...
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +10
Via een scartkabel kan je inderdaad geen HD kijken, dus sluit een HDMI-kabel aan...
Reputatie 8
Badge +12
Hoi Henny2003x, welkom bij ons op het Forum. Je geeft aan geen HD zenders te kunnen kijken. Dit komt inderdaad zoals Enterprise ook aangeeft door de Scart. Je kan alleen HD-zenders bekijken via HDMI.

Daarnaast geef je ook aan dat je geen Netflix, Youtube enz. kan kijken. Nu zag ik dat de motorola ontvanger daarvoor niet geschikt is. Ik heb je daarom een ontvanger gestuurd waarop dit wel mogelijk is. Binnen twee werkdagen zul je deze thuis ontvangen.

Reageer