beantwoord

Geen HD zenders beschikbaar

• 18 januari 2016
  • 4 reacties
  • 403 keer bekeken

Nadat wij een nieuwe ontvanger hebben geïnstalleerd (ter vervanging van een defect model) blijkt dat de HD zenders momenteel niet meer beschikbaar zijn (vanaf zender 701). Zou iemand van telfort ons hier verder mee kunnen helpen? Met vriendelijke groet,

Mathijs
icon

Beste antwoord door Michael 19 januari 2016, 10:01

Hallo Mathijs, welkom! Voor jou heb ik dit direct in orde gemaakt. Na het opnieuw opgeven van de abonnementsgegevens werken de HD-zenders weer zoals je gewend bent.
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +18
Als je de nieuwe ontvanger via Telfort hebt ontvangen dan moet men eerst de oude ontvanger ontkoppelen .en daarvoor moet webcare Telfort dit topic oppakken.
Als je de nieuwe ontvanger via Telfort hebt ontvangen dan moet men eerst de oude ontvanger ontkoppelen .en daarvoor moet webcare Telfort dit topic oppakken.

Bedankt voor je snelle reactie jimny, hopelijk wordt mijn topic gezien door iemand van webcare Telfort.
Reputatie 8
Badge +2
Hallo Mathijs, welkom! Voor jou heb ik dit direct in orde gemaakt. Na het opnieuw opgeven van de abonnementsgegevens werken de HD-zenders weer zoals je gewend bent.

Dag Michael, bedankt voor de snelle reactie! De HD zenders werken weer naar behoren.

Met vriendelijke groet,

Mathijs

Reageer