beantwoord

geen Hd zenders beschikbaar

• 16 maart 2015
  • 4 reacties
  • 279 keer bekeken

ik ben erachter gekomen dat alle 700 zenders zijn verdwenen. Misschien als gevolg van het aansluiten van een andere tv-ontvanger.
Ik deed dit omdat ik de laatste tijd veel storing met code 303 heb en dacht het zo op te lossen. Inmiddels heb ik mijn eigen tv-ontvanger weer aangesloten maar geen Hd zenders. Ik hoop dat u mij kunt helpen. alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door gvkprive 17 maart 2015, 12:58

Stephen bedankt voor je supersnelle service !!
Het werkt allemaal weer.
Bedankt !!

Ger.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 8
Badge +16
@gvkprive,

Welkom op het forum!

Ik heb zojuist je TV ontvanger ontkoppeld. Mocht je op dat moment TV kijken mijn oprechte excuses hiervoor. :8
Wanneer je je TV-ontvanger weer aanmeldt met jou abonnementsnummer en pincode dan zal je weer HD-zenders kunnen bekijken. Laat je weten als dit het geval is? Alvast bedankt!

Stephen
@gvkprive,

Welkom op het forum!

Ik heb zojuist je TV ontvanger ontkoppeld. Mocht je op dat moment TV kijken mijn oprechte excuses hiervoor. :8
Wanneer je je TV-ontvanger weer aanmeldt met jou abonnementsnummer en pincode dan zal je weer HD-zenders kunnen bekijken. Laat je weten als dit het geval is? Alvast bedankt!

Stephen
Stephen bedankt voor je supersnelle service !!
Het werkt allemaal weer.
Bedankt !!

Ger.
Reputatie 8
Badge +16
@gvkprive,

Graag gedaan! Ik wens je veel kijkplezier!
Mocht je weer ergens tegenaan lopen dan verneem ik dit graag van je in een nieuw topic.
Hierbij sluit ik dit topic.

Stephen