beantwoord

Geen HD zenders?

• 3 juni 2020
  • 11 reacties
  • 118 keer bekeken

Reputatie 1

Ik heb recent een nieuwe tv gekocht (uhd tv).

Nu zie ik op deze tv alleen de hd zenders niet meer in de zenderlijst staan. Mijn zenders gaan van 538 direct naar zender 1412.

Kunt u aangeven hoe het komt dat ik de zenders niet zie en deze zichtbaar maken?

Groeten Nicole.

icon

Beste antwoord door jimny 3 juni 2020, 16:49

De zenders 1,2 en 3 zijn de HD zenders op je ontvanger, dat kun je zien als er linksonder een rood lampje brand,  heb je glasvezel dan heb je verderop de GOS zenders weet zo niet vanaf welke zenders, echter het verschil tussen de GOS en HD zenders kanaal zie ik echt niet

Bekijk reactie

11 reacties

Reputatie 8
Badge +8

Hallo @nicolesw1981 ,

Dan kijk je ook niet via de tv-decoder, want daar beginnen de zenders gewoon op 1, 2, 3 enz.

Reputatie 1

Ik kijk wel via de decoder van telfort en het begint idd bij 1 2 3 maar ik bedoelde te zeggen dat ik geen zenders met 701 oid heb.

Daar staan toch de hd zenders had ik begrepen?

Reputatie 8
Badge +18

De zenders 1,2 en 3 zijn de HD zenders op je ontvanger, dat kun je zien als er linksonder een rood lampje brand,  heb je glasvezel dan heb je verderop de GOS zenders weet zo niet vanaf welke zenders, echter het verschil tussen de GOS en HD zenders kanaal zie ik echt niet

Reputatie 1

Bedankt voor de snelle reactie!

Fijn om te weten dat ik de hb zenders heb.

Reputatie 8
Badge +8

Hallo @nicolesw1981 even een aanvulling, als je ook een rood ledje ziet branden op de decoder is de betreffende zender in HD.

Reputatie 1

Bedankt! Fijn dat jullie zo snel reageren :)

Reputatie 8
Badge +8

Hallo @nicolesw1981 , daar worden we voor betaald, maar niet heus, allemaal vrijwilligerswerk.:relaxed:

Reputatie 1

In dat geval een pluim voor de vrijwilligers! :relaxed:

Reputatie 8
Badge +8

Hallo @nicolesw1981 , dank je wel, daar doen we het voor en we blijven meteen mooi van de straat af.:laughing:

Reputatie 8
Badge +11

Welkom bij ons op het forum @nicolesw1981 :slight_smile:  Je vraag is zo te zien al beantwoord inderdaad, ik sluit me aan bij de pluim :grin:

GOS is gesproken ondertiteling daar zit inderdaad niet veel verschil in. 

Bij glasvezel heb je vanaf kanaal 661 HD glas kanalen die zijn iets beter dan gewoon HD.

Reageer