Geen HD zenders

• 15 januari 2013
  • 2 reacties
  • 1418 keer bekeken

Wat een ellende allemaal. Sinds afgelopen vrijdag hebben wij Telfort. Sowieso was de monteur drie uur te laat. We kwamer er achter dat de beloofde 10 HD zenders er niet bij zaten. Meerdere keren over gebeld en dan krijg je een vaag antwoord. Ik moest van alles resetten. Dat gedaan, zonder effect. Toen zagen we dat bij de instellingen HD aan/uit de HD uit stond en dus zette wij het aan. Hoera, dachten we, hij deed het. Totdat we de tv er daarna weer aan deden. . Gisteren de voor de zoveelste keer gebeld. De medewerker moest technici bellen, die kreeg hij niet te pakken. Hij zou nogmaals proberen als het wat rustiger was en zou mij voor 20:15 terugbellen. Niet dus. Wéér gebeld. Het zou liggen aan het feit dat wij het andere kastje wilde terugsturen; het abonnement was veranderd en daardoor zou de HD het over acht uren het weer doen. Niet dus. Nu mag is straks weer bellen. Ik ben al enorm veel beltegoed kwijt en ik wordt alleen maar kwader en kwader. Ik ga straks voor de laatste keer bellen. Als het voor vrijdag niet geregeld is dan stel ik Telfort in gebreke.

2 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Waarschijnlijk staat de HD nog niet aan voor jouw aansluiting. eea is afhankelijk van de lijnsnelheid. Voor HD is er 8Mbps gerekend.

http://internet.telfort.nl/shop/checkbeschikbaarheid.html

Als je hier je postcode en huisnummer invult, wat is dan de snelheid op jouw adres?
Reputatie 4
Badge +3
@vanveenendaal11,

Welkom op het forum!

Ik heb zojuist de HD-zenders voor jouw verbinding aangezet. Wil je mij laten weten of het nu allemaal werkzaam is?

Mijn excuses voor het ongemak.

Henk

Reageer