beantwoord

geen hd kanalen meer na test

• 23 december 2014
  • 7 reacties
  • 677 keer bekeken

Badge +1
goedendag,

na het aansluiten van mijn ( reserve ) Motorola 1853 ( ik doe mee aan de test pilot van de arcadyan ) om het geluid verschil te testen tussen de arcadyan en de Motorola heb ik op mijn arcadyan geen hd kanalen meer en ben mijn opnames kwijt.dus ik heb het geluids verschil niet kunnen controleren,
ik zou graag mijn hd kanalen terug willen.
kunt u dat voor mij in orde maken ?

bij voorbaat hartelijk dank.
.
icon

Beste antwoord door Michael 30 december 2014, 15:06

@martin57,

Dat kan ik zeker! In de loop van de avond kan je met beide ontvangers in HD-kwaliteit kijken.
Je dient dan wel even het abonnementsnummer en de pincode opnieuw op te geven. :)

Laat je weten wat je ervan vindt?

Michael
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 8
Badge +2
@martin57,

Dat kan ik zeker! In de loop van de avond kan je met beide ontvangers in HD-kwaliteit kijken.
Je dient dan wel even het abonnementsnummer en de pincode opnieuw op te geven. :)

Laat je weten wat je ervan vindt?

Michael
Badge +1
Hoi Michael,

Bedankt voor het terug zetten van de hd kanalen ,
Ik ga ze van de week even testen en dan geef ik weer even een berichtje

Groet Martin
Reputatie 8
Badge +2
@martin57,

Prima! Ik zie je berichtje tegemoet. :)

Michael
Badge +1
Hoi Michael.
Na het lezen van diversen topics kwam ik uit op de zelfde problemen met geluid sterkte
arcadyan zeer groot geluids verschil tussen de hd kanalen , sd kanalen minder.

Motorola 1853 is het geluids verschil tussen de hd en sd kanalen minder, minder scherpbeeld en traag reageren

dan nog een ander probleempje , bij serie matig opnemen is het moeilijk om opnames te verwijderen
gaat alleen goed als je op tv online bent dan kan je je opnames verwijderen .

Groet Martin
Reputatie 8
Badge +2
@martin57,

We horen hier inderdaad signalen over. Een concrete oplossing heb ik echter niet voor je.
Ik zou je eventueel een Motorola kunnen toezenden.

Ik heb wat betreft het seriematig opnemen het e.e.a. voor jou gewijzigd op het platform. Indien je de abonnementsnummer en de pincode opnieuw geeft, verwacht ik dat dat probleem verholpen is.

Michael
Badge +1
Hoi Michael
Ik hou die arcadyan wel , ik zet eerst het geluid wat zachter als ik ga zappen, de arcadyan geeft mooier beeld en is sneller met zappen.
De motorola heb ik in de slaapkamer aangesloten en vind ik het wel best zo.

en met dat serie matig opnemen gaat ik nog even stoeien

Bedankt.
Martin
Reputatie 8
Badge +2
@martin57,

Dat is prima hoor. Mocht er nog iets zijn, trek dan even aan de bel. :)

Hier gaat 'n slotje op.

Michael