beantwoord

Geen HD kanalen meer

• 27 februari 2016
  • 7 reacties
  • 568 keer bekeken

Reputatie 1
  • Starter
  • 32 reacties
Gisteren nieuwe ontvanger gehad, nu geen HD zenders meer. Hoe krijg ik ze weer terug ??
icon

Beste antwoord door Michael 1 maart 2016, 19:02

Hoi Pvr! Welkom. Mijn excuus voor de wat late reactie. Zoals sheepxp aangeeft heb ik inderdaad alle ontvangers voor je ontkoppeld. Na opgave van de abonnementsgegevens werken de HD-zenders weer. Je vindt ze zoals je wellicht weet vanaf kanaal 701.
Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 2
Badge +2
Ik denk dat in het Telfort systeem ook nog je oude tv ontvanger staat aangemeld.Dan vervalt bijna altijd het HD gebeuren
Even het serienummer van je nieuwe ontvanger noteren en morgen Telfort bellen .
Je kan van jouw kant het niet zelf oplossen, uiteraard staat de HD functie aan in de nieuwe ontvanger.
Een kleine kans is de om de functie : software verwijderen kiezen , dan kan je 15-20 minuten geen tv kijken
Reputatie 1
Oude ontvanger is nog gebruik, nieuwe deed het ook niet het lag aan de adaptor.
Toch geen HD kanalen meer ...
Reputatie 2
Badge +2
Morgen is Telfort bereikbaar voor tv zaken , denk dat ze de ontvanger(s) even moeten ontkoppelen.
Bij 2 ontvangers is vaak maar bij 1 ontvanger HD mogelijk , afhankelijk van de internetsnelheid.
Is die snelheid beperkt dan blijven beide ontvanges in SD staan.
Reputatie 1
Helaas is er vandaag geen klanten service, beetje jammer
Reputatie 2
Badge +2
Dat is echt dikke pech tot voor kort kon je nog op zondag bellen bij tv problemen.
daar heb je nu natuurlijk niets aan , maar ik was tot vandaag van mening dat ze open waren op zondag..
Reputatie 8
Badge +2
Hoi Pvr! Welkom. Mijn excuus voor de wat late reactie. Zoals sheepxp aangeeft heb ik inderdaad alle ontvangers voor je ontkoppeld. Na opgave van de abonnementsgegevens werken de HD-zenders weer. Je vindt ze zoals je wellicht weet vanaf kanaal 701.
Reputatie 2
Badge +2
@Micheal wat is dit nu ?

Volgens mij heb je net ook mijn ontvanger ontkoppeld :8
Ik heb geen problemen met de HD zenders gehad.
Is nu wel Pvr wel ontkoppeld ?

Het is toch 1 maart en geen 1 april ? :8
( heb de aanmeldgegevens op de ontvanger geplakt dus we hebben weer beeld)

Reageer