beantwoord

Geen HD en FOX Sports op tweede ontvanger

• 3 januari 2015
  • 5 reacties
  • 278 keer bekeken

Wij hebben al enige tijd een tweede ontvanger boven voor interactieve tv, maar in tegenstelling tot beneden ontvangen wij daar geen HD zenders en ook niet de zenders van FOX Sports (waar we uiteraard wel een abonnement voor hebben). Ik heb de ontvanger meerdere malen gereset, maar helaas zonder resultaat.

Is dit iets wat jullie op afstand aan kunnen zetten?

Ik hoor het graag.

Met vriendelijke groet,
Mario
icon

Beste antwoord door Michael 7 januari 2015, 14:45

Kan iemand van Telfort helpen??
Op beide ontvangers heb ik nu HD geactiveerd. Indien je straks het abonnementsnummer en de pincode opnieuw opgeeft, werkt het in de loop van vandaag weer (dit geldt overigens ook voor Fox Sports).

Laat je weten wat je ervan vindt?

Michael
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Het kan inderdaad op afstand geactiveerd worden mits je internetsnelheid dit toelaat de HD zenders gebruiken 8 Mb per ontvanger
Volgens de Telfort website hebben we het snelste abonnement dus daar verwacht ik geen problemen. Dan wacht ik even op een positieve reactie van het Telfort team. Bedankt Jimny
Reputatie 8
Badge +2
Op beide ontvangers heb ik nu HD geactiveerd. Indien je straks het abonnementsnummer en de pincode opnieuw opgeeft, werkt het in de loop van vandaag weer (dit geldt overigens ook voor Fox Sports).

Laat je weten wat je ervan vindt?

Michael

Reageer