Geen HD door te lage snelheid

• 18 mei 2012
  • 6 reacties
  • 1585 keer bekeken

ik heb de brief gehad
Ik heb op 29 april de e-mail gehad
maar ik heb de zenders niet.
de gids heb ik wel(kanaal 700 t/m 710).
maar het beeld is zwart!!

antwoordt telfort:

Een HD-stream is 8Mbit, maar u traint momenteel door instabiliteit in op 6,8Mbit down. Daarom kan de stream niet doorgegeven worden totdat de instabiliteit is verholpen en de snelheid weer op 10Mbit staat. Dat is de maximale snelheid van uw abonnement. Graag hiervoor een nieuw topic aanmaken.
Uw abonnement is eigenlijk ook 8Mbit

vraag ridder:

wat moet ik nu doen dan, nu blijkt dat de snelheid tekort is?
wordt de instabiliteit verholpen,zodat ik de hd zenders alsnog krijg?

bij voorbaat dank

6 reacties

Badge +2
Waar komt de telefoonlijn uw huis binnen? Waar staat uw modem? Hoe lang is de kabel tussen modem en telefoonaansluitpunt?

HD is bij u al geactiveerd, de zenders kunnen alleen niet worden weergegeven omdat uw snelheid momenteel te laag is.

Als uw verbinding weer stabiel is kan ik een DLM reset uitvoeren. Daarna is uw modem weer op 10Mbit verbonden en kunt u direct de HD zenders gebruiken.

Hugo
Waar komt de telefoonlijn uw huis binnen? Waar staat uw modem? Hoe lang is de kabel tussen modem en telefoonaansluitpunt?

HD is bij u al geactiveerd, de zenders kunnen alleen niet worden weergegeven omdat uw snelheid momenteel te laag is.

Als uw verbinding weer stabiel is kan ik een DLM reset uitvoeren. Daarna is uw modem weer op 10Mbit verbonden en kunt u direct de HD zenders gebruiken.

Hugo

in de huiskamer,de modem staat ook in de huiskamer en de kaber is ongeveer 1,5 meter lang.
het is allemaal aangesloten door een monteur van telfort,dus ik neem aan dat dat goed zit.
Badge +2
Dat lijkt mij ook. Graag ontvang ik uw 06-nummer in een privebericht zodat ik een monteur kan aansturen.

Hugo
Dat lijkt mij ook. Graag ontvang ik uw 06-nummer in een privebericht zodat ik een monteur kan aansturen.

Hugo

Ik heb een paar dagen snelheidstesten gedaan en kwam niet boven de 7mb uit.

Met de postcodecheck kan ik alleen maar het instapabbonement kiezen,dus ik denk dat de snelheid gewoon te traag is

Ik weet niet of een monteur dat kan verhelpen.
Badge +2
Als de verbinding stabiel is kunt u op uw adres 14,2Mbit halen, uw abonnement heeft een limiet van 10, dus die kunt u volledig halen. Graag ontvang ik alsnog uw mobiele nummer in een privebericht zodat ik een monteur kan aansturen. Het resultaat van de postcodecheck op uw adres wordt uiteindelijk automatisch weer aangepast naar een hogere waarde.

Hugo
Als de verbinding stabiel is kunt u op uw adres 14,2Mbit halen, uw abonnement heeft een limiet van 10, dus die kunt u volledig halen. Graag ontvang ik alsnog uw mobiele nummer in een privebericht zodat ik een monteur kan aansturen. Het resultaat van de postcodecheck op uw adres wordt uiteindelijk automatisch weer aangepast naar een hogere waarde.

Hugo

beste hugo
Inmiddels heb ik hd
Bedankt voor de moeite
mvg

Reageer