beantwoord

Geen hd

• 18 januari 2017
  • 4 reacties
  • 779 keer bekeken

Hoe krijg ik de hd zenders aan op mijn huidige modem? Mijn eigen modem hangt vast en ik wacht op een nieuwe maar heb nu een tijdelijke welke wel werkt echter geen hd.. ik kan dit zelf niet uitschakelen op het defecte modem want... defect.

Moeten jullie dit activeren?
Graag hoor ik van u
icon

Beste antwoord door Michael 20 januari 2017, 17:21

Hi Ruben,

Vervelend! Niet getreurd: ik heb het voor je gefikst! Nadat je de abonnementsgegevens opnieuw hebt opgegeven werkt het weer! Zo doen we dat hier. :)

Mocht je nog iets kwijt willen, laat je dit dan weten in een nieuw topic?

Hier gaat nu een slotje op.

Wil je feedback geven op hoe ik je heb geholpen? Doe dat dan hier of knip en plak de link in mijn handtekening in de adresbalk van je browser.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 8
Badge +17
De HD zenders worden door Telfort geactiveerd en daarna kan de tv ontvanger ze ontvangen en krijg je een nieuwe tv ontvanger toegestuurd of is het een nieuw modem van Telfort.
Nieuw tv kastje.. heb al een nieuw modem.. zelfde V8 als ervoor.. nog steeds last van klapperlijn.. nou moest ik het tv kastje resetten van juf aan de telefoon.. toen wou die niet meer aan..
Zou even wachten op je nieuwe tv kastje. Als je daarop geen hd zenders hebt dat hier melden. Dan kan webcare ze voor je activeren.
Reputatie 8
Badge +2
Hi Ruben,

Vervelend! Niet getreurd: ik heb het voor je gefikst! Nadat je de abonnementsgegevens opnieuw hebt opgegeven werkt het weer! Zo doen we dat hier. :)

Mocht je nog iets kwijt willen, laat je dit dan weten in een nieuw topic?

Hier gaat nu een slotje op.

Wil je feedback geven op hoe ik je heb geholpen? Doe dat dan hier of knip en plak de link in mijn handtekening in de adresbalk van je browser.