beantwoord

Geen geluid tv

• 4 december 2019
  • 10 reacties
  • 189 keer bekeken

goeieavond, ik ben ikar, ik heb geen geluid meer bij  tv wel gewoon beeld. Er zijn geen storingen bekend, nieuwe modum gekregen vorige week, ik gebruik motorola vip 1853, wat kan het dan zijn ?

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 6 december 2019, 11:25

Hoi @ikar, je hebt ineens geen geluid meer. Dit sinds je de instellingen hebt aangepast? Als je ze terugzet is het geluid er weer? Zo niet, dan kan het ook aan de HDMI liggen. Je kan dan een andere poort van de tv proberen of zelfs een andere kabel. Echter aangezien de ontvanger al op leeftijd is heb ik besloten je een nieuwe te sturen. Deze heeft ook de mogelijkheid om Netflix en Amazon Prime te kijken mocht je daar een abonnement hebben. Deze komt binnen twee werkdagen naar je toe. Ik hoor graag of deze wel werkt. 

Bekijk reactie

10 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Straks inderdaad, tussen 18.25 - 20.25 uur komt de postbezorger.

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @ikar, je hebt ineens geen geluid meer. Dit sinds je de instellingen hebt aangepast? Als je ze terugzet is het geluid er weer? Zo niet, dan kan het ook aan de HDMI liggen. Je kan dan een andere poort van de tv proberen of zelfs een andere kabel. Echter aangezien de ontvanger al op leeftijd is heb ik besloten je een nieuwe te sturen. Deze heeft ook de mogelijkheid om Netflix en Amazon Prime te kijken mocht je daar een abonnement hebben. Deze komt binnen twee werkdagen naar je toe. Ik hoor graag of deze wel werkt. 

Reputatie 8
Badge +11

Kijk, super! Heel veel kijkplezier gewenst.

Mocht er weer iets zijn, dan horen wij graag weer van je. Fijne avond. 

Best Bart, net de nw tv ontvanger bezorgt en alles werkt prima bedankt. Groeten.

Hoi Bart, Ik heb alles gedaan, ik w8 gwn de nieuwe. Dankwel.

Heb je per ongeluk op de mute knop gedrukt, hoe is de tv verbonden met de tv ontvanger. Heb je iets aan de geluids instellingen veranderd van stereo naar Dolby?

Reputatie 8
Badge +11

Heb je deze inmiddels al ontvangen en getest? Ik ben benieuwd. 

Nee, ik heb niks per ongeluk gedrukt, wel geluids instellingen veranderd van Dolby naar stereo.

Groeten, Ikar. 

Hoi Bart, ik heb nog niks ontvangen. Mischien morgen hoop ik. Groeten

Nadat je voor stereo had gekozen viel het geluid weg?

Reageer