Geen FOX sports

• 31 augustus 2014
  • 12 reacties
  • 191 keer bekeken

Gistermiddag rond 1u 's middags heb ik FOX sports geactiveerd via de site. Dit zou volgens de bevestigingsmail met 60 minuten geregeld zijn, gisteravond geen FOX sports en vandaag ook nog geen FOX sports.
De modem en tv-ontvanger heb ik al meerdere keren aan en uit gezet maar dit had geen resultaat. Ook de helpdesk kan geen uitkomst brengen want deze is op zondag gesloten, slechte zaak en helemaal niet meer van deze tijd.

Telfort hoe gaan we dit vandaag oplossen zodat ik vanmiddag wel voetbal kan kijken?

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

12 reacties

Reputatie 8
Badge +16
De modem en tv-ontvanger heb ik al meerdere keren aan en uit gezet

Tja..in deze volgorde zie je inderdaad niks en werkt er niets.......🆒

Ook de helpdesk kan geen uitkomst brengen want deze is op zondag gesloten, slechte zaak en helemaal niet meer van deze tijd.

Voor ITV vragen is de helpdesk op zondag gewoon open.
Reputatie 8
Badge +17
De klantenservice is op zondags wel te bereiken betreffende iTv zaken
Ik heb het identieke probleem, ook gisterenmiddag aangemeld met de hoop het weekend te kunnen gaan kijken.. Waar toen we nog via Concepts ondersteund werden 1 telefoontje naar de klantenservice voldoende was, krijgen we nu een niet thuis op zondag... Omdat bij aanmelden ook geen bericht komt wanneer de bestelling geactiveerd wordt tasten we dus in het duister.. Moet VEEL beter kunnen!
Reputatie 8
Badge +17
Stekker van tv ontvanger even loshalen en na het aansluiten wordt de software opnieuw ingeladen in de tv ontvanger wil soms wel eens helpen
Ja volgens de website zou de helpdesk voor iTV geopend zijn maar nee hoor, via het menu wordt je afgepoeierd met een riedeltje met openingstijden. Bel je opnieuw, andere menuoptie wordt de verbinding verbroken.
ik heb film on demand besteld gisteren middag en ook idd net als bij fox aanmelden geen pakket ontvangen decoder en modem diverse keren herstart en zelfs telfort gebeld maar krijg openingstijden dus beetje jammer dat de service de wensen over laat
hoop dat het snel is opgelost
Hier hetzelfde probleem! Om 8.30 fix sport aangevraagd, zou binnen 60 min. Geactiveerd moeten zijn. Alle stekkers eruit gehaald en tot op heden geen fox!!! Hoe slecht ondertussen mis ik wel een wedstrijd!!wat gaan we hieraan doen?
Reputatie 8
Badge +17
Volgens de contact gegevens van Telfort is de klantenservice toch echt geopend op zondagen voor iTv vragen.

https://www.telfort.nl/Algemeen/Contact.htm
tot op heden nog geen pakket te zien die ik gisteren al had aangemeld iemand anders ook nog problemen
begint nu toch wel irritant te worden
wederom ook de klantenservice niet bereikbaar
Volgens de contact gegevens van Telfort is de klantenservice toch echt geopend op zondagen voor iTv vragen.

https://www.telfort.nl/Algemeen/Contact.htm

Ja dat staat inderdaad op de site, maar de werkelijkheid is heel anders zoals eerder gemeld.
Jammer Telfort, mooi voetbalweekend gemist dank voor jullie inzet!
Vannacht een mail ontvangen om 2.32u dat FOX sports is geactiveerd, anderhalve dag na de eerste mail. Maar goed het werkt, liever laat dan nooit.

Nilo werkt het bij jou ook nu?
Reputatie 3
@Luckynoukie,

Vervelend dat je de wedstrijd heb moeten missen. Daarentegen fijn om te lezen dat het nu werkt. Excuses voor het ervaren ongemak en ik wens je verder veel plezier met Fox Sports.

@michael1984, @Nilo, @JanR,

Werkt het inmiddels bij jullie ook? Er is een melding gemaakt van het feit dat de klantenservice niet bereikbaar was, ook daarvoor mijn excuses.

Yanick