beantwoord

Geen films te huren bij on demand alleen trailers te zien

• 24 september 2017
  • 3 reacties
  • 294 keer bekeken

on demand werkt niet, ik kan wel het menu in en een film selecteren, ook kan ik de trailer bekijken,maar na dat ik de juiste pincode heb ingevoerd gebeurt er niets! Dit probleem doet zich pas een paar dagen voor, eerder deze week , werkte alles nog prima.
Graag een oplossing.
icon

Beste antwoord door Wieger DB 25 september 2017, 13:45

Hoi Pim, welkom op het Telfort forum. Wat lastig dat je geen films kan huren. Een goede eerste stap is het resetten van de TV ontvanger. Heb je dit al getest? Zo ja, kan je daarna weer films huren? Als dit niet werkt, dan ben ik benieuwd of je dit bij alle films hebt of slechts een paar specifieke films. Kan je in je reactie dan doorgeven welke films je hebt proberen te huren?
Bekijk reactie

3 reacties

Ik zou beginnen met de software opnieuw te laden
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/reset-de-tvontvanger.htm
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Pim, welkom op het Telfort forum. Wat lastig dat je geen films kan huren. Een goede eerste stap is het resetten van de TV ontvanger. Heb je dit al getest? Zo ja, kan je daarna weer films huren? Als dit niet werkt, dan ben ik benieuwd of je dit bij alle films hebt of slechts een paar specifieke films. Kan je in je reactie dan doorgeven welke films je hebt proberen te huren?
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Pim, ik heb geen reactie meer van je gehad. Kan je weer gebruik maken van on demand?

Reageer