beantwoord

Geen bewegend beeld/"Zender niet beschikbaar"

  • 16 oktober 2017
  • 4 reacties
  • 133 keer bekeken

Ik heb het hier al meerdere malen gepost, maar helaas moeten wij nu dagelijks de ontvanger uit- en weer aanzetten/terugzetten naar fabrieksinstellingen om het vastlopen te verhelpen.

Als we de netwerktest/verbindingstest uitvoeren heeft deze aan: DNS controle test mislukt.

Alle apparatuur is kortgeleden vervangen om dit te verhelpen, wat dus geen baat heeft gehad.

Wat moeten we doen om dit eindelijk wel goed op te lossen?
icon

Beste antwoord door Cindy - Telfort 17 oktober 2017, 13:47

Hoi Tenm, wat rot dat je nog steeds problemen ervaart ermee. Ik ben benieuwd naar de antwoorden op galdor68 zijn vragen. En maak je ook gebruik van een splitter of andere apparatuur tussen je aansluiting?
Heb je je modem ook herstart na het herstarten van de tv-ontvanger?
Bekijk reactie

4 reacties

En nu werkt het terugzetten naar fabrieksinstellingen zelf ook niet meer.
Is de ontvanger verbonden via een draadloze verbindingset of een directe utp/ethernet kabel dit zou verschil kunnen maken.
Andere apparatuut laptop pc en dergelijke hebben verder geen problemen?
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Tenm, wat rot dat je nog steeds problemen ervaart ermee. Ik ben benieuwd naar de antwoorden op galdor68 zijn vragen. En maak je ook gebruik van een splitter of andere apparatuur tussen je aansluiting?
Heb je je modem ook herstart na het herstarten van de tv-ontvanger?
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Tenm, heb je nog hulp nodig vanaf onze kant, of ben je via een andere weg geholpen?

Reageer