beantwoord

Geen beeld tv-ontvanger via HDMI op Philips tv 43PUS6703/12

• 11 december 2018
  • TV
  • 12 reacties
  • 364 keer bekeken

Reputatie 1
Hallo,

Ik kan via de ontvanger van telfort geen tv meer kijken op mijn Philips tv ik heb 3 ontvangers van telfort
in gebruik en ze werken alle 3 niet op mijn Philips 43PUS6703/12.
Als ik een ander apparaat aansluit op de hdmi poort van de tv geeft dit geen probleem alleen bij de telfort kastjes dus dit probleem. op mij oudere tv en de beamer waar de andere kastjes voor worden gebruikt heb ik geen probleem.
Hebben jullie enig idee hoe dit op te lossen ?

Wel geeft de ontvanger beeld als hij opnieuw start (status balk met blauw scherm) zodra de ontvanger opgestart is valt het beeld weg!

Zie link voor een zelfde probleem

https://forum.telfort.nl/tv-338/hdmi-probleem-smart-tv-zwart-beeld-geen-geluid-77847#post644121

Al vast dank voor de reactie!

Gr Nicolay Campschroer

Admin: Titel van je topic aangepast i.v.m. vindbaarheid.
icon

Beste antwoord door jimny 11 december 2018, 22:28

Bekijk reactie

12 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Wellicht heb je hier iets aan

https://philips-tvconsumercare.kxondemand.com/portal/nl/Faq/All/2932
Reputatie 1
Dank ik ga er eens naar kijken.
Heb zojuist even een half uur de stroom er af gehad van modem en tv box en tv nu de boel weer opgestart en heb weer beeld nu afwachten hoe lang het goed gaat.
gr
Reputatie 7
Badge +8
Hi Nicolay, ik begrijp dat geen van je 3 tv-ontvangers beeld gaven op deze televisie, en je de ontvangers via HDMI aansluit. Fijn om te lezen dat het nu toch weer werkt! Heb je in de tussentijd nog iets veranderd, of werkte het ineens weer nadat je de stroom er een half uur af hebt gehad? Laat je ons weten of het goed blijft?
Reputatie 1
Hoi Alexandra

Ik heb niets veranderd alleen de tv de ontvanger en de modem de stekker er uit gehad half uur later weer opgestart en het werkte weer.
Nu kijken hoe lang het goed blijft gaan.

Gr Nicolay
Reputatie 7
Badge +8
Hoi Nicolay, fijn dat de oplossing zo relatief gemakkelijk was 🙂 Deel gerust je bevindingen hier met ons, en laat het ook vooral weten mocht je vragen hebben.
Reputatie 1
Hallo,

Allereerst de beste wensen voor 2019.
De problemen zijn er weer ik zie alleen nog maar de menu schermen er wordt geen beeld of geluid weer gegeven. Ik overweeg een andere tv of ovestappen naar een andere provider.
Wat ik ook probeer geen beeld en geluid uit de telfort jastjes te krijgen .
Mvg
Nicolay
Welk model tv ontvangers heb je? Als ik het goed heb is dit een model van Philips wat pas sinds 2018 op de markt is dus vraag ik me af of een andere televisie (of provider) het probleem oplost.

HDMI en Telfort tv ontvangers zijn inderdaad niet altijd de beste vrienden wel opvallend dat de andere link ook een philips model betreft dan zou je denken neem geen Philips tv meer.
Reputatie 1
Hallo,

Ik heb deze ontvangers
Arris vip2952 v2

Arcadyan hmb2260 v2
2017.05.03

Arcydyan hmb2260
2013.12.25

Ik weet niet wat je bedoeld met die link mijn vorige Philips tv heb ik nooit problemen gehad alleen pas met deze nieuwe.
Gr Nicolay
Ik bedoel de link uit je startpost dat gaat ook over een model van Philips.
Heb je al een andere nieuwe HDMI kabel geprobeerd?
Reputatie 1
Ja ook al verschillende HDMI kabels geprobeerd
Helaas ook zonder resultaat.
Reputatie 7
Badge +8
Hi Nicolay, volgens mij mag het nog: Voor jou ook de beste wensen! :)

Jammer dat het probleem toch weer terug gekomen is. De tv-ontvangers werken wel op andere apparaten, dus het lijkt op een soort miscommunicatie tussen de tv-ontvangers en de televisie. Heb je de tips en instellingen, in de eerste link die jimny deelde, toevallig al bekeken en geprobeerd? Het kan ook helpen om de software van de televisie te controleren en indien nodig bij te werken.

Kan je voor de zekerheid ook je postcode, huisnummer en eventueel klantnummer toevoegen aan je profiel hier op het forum? Dan kan ik je gegevens erbij pakken wanneer het nodig is 🙂 Laat je weten hoe het is gegaan?
Reputatie 7
Badge +8
Ik hoop dat het een goed teken is, dat we nog geen nieuwe reactie van je hebben gekregen. Laat het anders vooral weten, dan helpen we je graag verder.

Reageer