beantwoord

Geen beeld of geluid via TV-ontvanger (Alles al geprobeerd, resetten bedradingen)

• 16 april 2018
  • 3 reacties
  • 176 keer bekeken

Ik heb sinds november vorige jaar interactieve tv van telfort. Alles werkte perfect en beeld en geluid was super. Tot hij eergisteren opeens een update ging uitvoeren zonder dat ik daarvoor akkoord had gegeven. Daarna was het beeld zwart en was er geen geluid meer. Het menu werkt, de zenders zijn ingesteld en de TV gids laat alle juiste informatie zien maar het beeld blijft zwart en er is geen geluid (ook niet bij radio).

Ik heb verschillende ethernet en HDMI kabels geprobeerd, maar dat was ook geen succes. Voor zover ik kan zien zijn mijn beeldscherminstellingen via het menu ook in order en is er ook geen verschil met opties daar.

Heb hem ook al helemaal teruggezet naar fabriekinstelling en de software opnieuw geinstalleerd. Maar niks werkt.

Heeft iemand anders mogelijk een oplossing voor mij?
Kan nu al twee dagen geen tv kijken. 😞
icon

Beste antwoord door Wieger DB 18 april 2018, 15:41

Hoi ke1001810099, welkom op het forum. Ik zie dat je na dit berichtje nog gechat hebt met een collega van me. Er is een nieuwe ontvanger voor je besteld. Het resetten en een andere poort op je TV proberen mocht niet baten. Ik hoor graag van je of de nieuwe ontvanger weer goed werkt!
Bekijk reactie

3 reacties

Badge +18
Al een andere hdmi poort op je tv geprobeerd?
Indien mogelijk aansluiten op een andere tv.
Laatst verhielp een reset van de tv (terug naar fabrieksinstellingen) een vergelijkbaar probleem.
Reputatie 7
Badge +13
Hoi ke1001810099, welkom op het forum. Ik zie dat je na dit berichtje nog gechat hebt met een collega van me. Er is een nieuwe ontvanger voor je besteld. Het resetten en een andere poort op je TV proberen mocht niet baten. Ik hoor graag van je of de nieuwe ontvanger weer goed werkt!

Reageer