beantwoord

Geen beeld en haperend geluid

• 8 december 2016
  • 3 reacties
  • 476 keer bekeken

Ik heb sinds gisteren tijdens het tv kijken geen beeld en haperend geluid. Wat kan ik er aan doen?
icon

Beste antwoord door Rob_s 10 december 2016, 18:36

Hallo Rob, welkom op het forum. Heb je gecontroleerd of de HDMI-kabel goed is aangesloten? Voor de zekerheid ook graag testen met een andere HDMI-kabel en op een andere HDMI-poort op de tv. Laat je even weten of dit heeft geholpen?

hallo Stephen,

ik heb de ontvanger een tijdje losgekoppeld en opniew aangekoppend en daarna deed de tv het weer.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 8
Badge +7
Hallo Rob, welkom op het forum. Heb je gecontroleerd of de HDMI-kabel goed is aangesloten? Voor de zekerheid ook graag testen met een andere HDMI-kabel en op een andere HDMI-poort op de tv. Laat je even weten of dit heeft geholpen?

hallo Stephen,

ik heb de ontvanger een tijdje losgekoppeld en opniew aangekoppend en daarna deed de tv het weer.
Reputatie 8
Badge +7
Bedankt voor je reactie Rob. Fijn dat de TV nu weer werkt. :)
Op dit topic plaats ik een slotje.