beantwoord

geen analoge tv; veel sneeuw en ruis

• 4 februari 2018
  • 5 reacties
  • 138 keer bekeken

Reputatie 1
Beste mensen
Sinds twee weken heb ik zeer slecht tv beeld vanuit mijn analoge uitgang op mijn glasvezelmodum.
Telefoon en computer doen het wel goed.
Ik heb: het glasvezelmodum meerdere keren ge-reset, van 5 seconden tot meerdere minuten.
De TV direct op het glasvezelmodum aangesloten, zonder de huisbekabeling er tussen.
Mij lijkt het glasvezelmodum stuk of dit is een maatregel van Telfort om abonnees aan de digitale TV te krijgen?
Ik heb een Alles-in-1 Glasvezel pakket.
Groeten Jan Willem
icon

Beste antwoord door Wieger DB 5 februari 2018, 16:29

Hoi Jan Willem, welkom op het forum. Zo te lezen heb je hier inderdaad te maken met een defecte analoge TV module in je modem. Hoog tijd dat deze vervangen gaat worden voor je. Dat verzoek is al doorgezet voor je. Je gaat nog gebeld worden voor het maken van een afspraak. Je kan ook zelf even bellen via 088 - 2000 150. Een medewerker plant dan een afspraak in voor het vervangen van je modem.
Bekijk reactie

5 reacties

Klinkt inderdaad als een minder goed functionerende catv module.
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Jan Willem, welkom op het forum. Zo te lezen heb je hier inderdaad te maken met een defecte analoge TV module in je modem. Hoog tijd dat deze vervangen gaat worden voor je. Dat verzoek is al doorgezet voor je. Je gaat nog gebeld worden voor het maken van een afspraak. Je kan ook zelf even bellen via 088 - 2000 150. Een medewerker plant dan een afspraak in voor het vervangen van je modem.
Reputatie 1
de monteur is al langs geweest en heeft het defecte glasvezelmodum vervangen, een minuut werk!
Bedank voor jullie reactie
Reputatie 1
De monteur is al langs geweest en heeft het defecte glasvezelmodum vervangen, een minuut werk!
Bedank voor jullie reactie
Reputatie 7
Badge +7
Super! Mooi dat alles weer werkt, Jan Willem. 😳

Reageer