Geen analoge tv, alleen maar ruis en sneeuw

• 11 mei 2017
  • 3 reacties
  • 653 keer bekeken

Opeens geen analoge tv meer.. Hoe kan dat?
Als ik probeer om de zenders te zoeken en te installeren krijg ik geen enkele zender meer op de tv maar alleen ruis en sneeuw..iemand een idee hoek dit kan oplossen?

Voor de vindbaarheid van het topic is de titel aangepast.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Hoi he645017, welkom op het forum! Zomaar zonder analoge TV, dat is niet de bedoeling! De oorzaak kan aan veel verschillende factoren liggen. Het modem kan defect zijn, de coax kabel kan niet goed aangesloten zijn of de televisie kan niet meer goed afstemmen. Daarom wil ik je vragen wat je al heb getest.

-Werkt de analoge TV wel na het herstarten van het glasvezelmodem?
-Heb je het met meerdere TVs?
-Merk je het met een andere coaxkabel wel?
-Werkt de analoge TV wel als je de kabel direct op het modem zonder tussenkomst van splitters of versterkers hebt aangesloten?

Als deze stappen niet geholpen hebben, dan kan ik dit aanmelden bij mijn collega's. Vaak is dan het modem dan kapot.
Hallo,

Heb alles getest de stroom is er een uur afgewerkt ivm verwisselen van een slimme meter. De kabels vervangen voor nieuwe en alles zit goed vast. We hebben het met alle tv's dus kan zelf.

gr kim
Reputatie 7
Badge +7
Hi Kim,

Jammer zeg. Ik verwacht dat het onderdeel voor analoge TV in je modem kapot is gegaan. Ik heb via een privébericht het contactnummer van Guidion doorgestuurd, zij zijn de partij die je modem gaan vervangen. Via dit nummer kan je een afspraak voor het vervangen van je modem maken, anders bellen zij je binnen enkele dagen.

Reageer