beantwoord

Geen analoge TV

• 3 juni 2019
  • 13 reacties
  • 141 keer bekeken

Reputatie 1
Ja hier ook, postkode 7943 sind zaterdag geen analoog

*Admin: bericht verplaatst vanuit dit topic en nieuw topic aangemaakt.
icon

Beste antwoord door freeway 11 juni 2019, 11:14

Het zal hoe dan ook gaan verdwijnen ik ga ervan uit dat je hier al berichtgeving over hebt gekregen?
Ik heb geen bericht geving gekregen.
Ja hij doet het weer,
nu wachten op de volgende storing
Bekijk reactie

13 reacties

Reputatie 1
Voor de derde keer weer geen analoog beeld.
Genexis voeding eruit , wachten....., voeding er in.
Nog steeds zwart, wel nummers van kanalen.
Ik heb al jaren glasvezel via lijbrandt, nu telfort en daarmee kwamen deze problemen.
Plaatje van de lampjes
tel 0900 9596 te vol (due to congestion, the number you dialt is unavailable)
graag reactie/reparatie

Admin: topic samengevoegd met het bestaande topic
Reputatie 8
Badge +9
Dag @freeway. Van harte welkom hier. Wat lastig dat je al een paar dagen geen analoge TV meer hebt. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Kun je mij vertellen wat je al getest hebt? Dan kan ik je makkelijker helpen. Om je een beetje op weg te helpen wil ik je vragen om onderstaande vragen te beantwoorden.

• Kun je wel gebruikmaken van iTV via de Amino tv-ontvanger?
  • Wat zie je precies in beeld? Is het ruis, sneeuw?
  • Brandt het CATV-lampje op je modem? Zo ja, welke kleur heeft dit?
  • Merk je een verschil als je een andere coaxkabel zonder tussenkomst van een splitter of signaalversterker gebruikt?
  • Werkt het als je het glasvezelmodem herstart door dit 20 seconden stroomloos te maken?
Een boel vragen, dat snap ik, maar hiermee kan ik je zo snel mogelijk verder helpen. Ik lees graag je bevindingen.
Reputatie 1
Hallo Natasja,
Bedankt voor je reactie.
Je reactie voelt wel een beetje automatisch aan omdat ik de meeste van je vragen allang beantwoord heb in mijn initiele bericht.
Ben ik een gevalletje "Cut and paste"?

Hier mijn "cut en paste" uit mijn initiele bericht
" Voor de derde keer weer geen analoog beeld.
Genexis voeding eruit , wachten....., voeding er in.
Nog steeds zwart, wel nummers van kanalen.
Ik heb al jaren glasvezel via lijbrandt, nu telfort en daarmee kwamen deze problemen.
Plaatje van de lampjes
tel 0900 9596 te vol (due to congestion, the number you dialt is unavailable)"

Atnwoord op je enige unieke vraag : Ik heb wel tv via de amino.
Reputatie 8
Badge +11
Hoi @freeway, ik neem het even over van Natasja nu zij een paar dagen vrij is. Alle diensten werken dus verder, behalve analoge tv. Heb je ook al eens de zenders opnieuw gezocht? Maakt dat nog verschil? Zitten er nog iets van splitters tussen modem en tv? Zo ja, werkt het als je deze ertussen weg haalt? En heb je nog de mogelijkheid om het te testen op een andere tv? En een andere Coaxkabel? Ik ben benieuwd.
Het plaatje laat niet het coax lampje zien zover ik dit model ken.
Het tv icoontje is het signaal van itv voor de Amino zover ik weet, ik vraag me eerlijk gezegd af of voor het DVB signaal er wel een indicator is.
Reputatie 1
Ik heb weer analoog beeld.
Ik heb nix gedaan, leek me niet nodig gezien de symptomen.
Nu maar hopen dat dat zo blijft, kan blijkbaar ieder moment weer verdwijnen
Het zal hoe dan ook gaan verdwijnen ik ga ervan uit dat je hier al berichtgeving over hebt gekregen?
Reputatie 1
Hoi @freeway, ik neem het even over van Natasja nu zij een paar dagen vrij is. Alle diensten werken dus verder, behalve analoge tv. Heb je ook al eens de zenders opnieuw gezocht? Maakt dat nog verschil? Zitten er nog iets van splitters tussen modem en tv? Zo ja, werkt het als je deze ertussen weg haalt? En heb je nog de mogelijkheid om het te testen op een andere tv? En een andere Coaxkabel? Ik ben benieuwd.
Hoi Bart
Ik ga de boel echt niet verbouwen hier, ik heb een scherp ZWART beeld. Dus er komt niks bij telfort vandaan. Telfort moet de boel verbouwen/weer signaal sturen
Reputatie 1
Ik heb geen bericht geving gekregen.
Ja hij doet het weer,
nu wachten op de volgende storing
Dan kan het nuttig zijn hier vast een kijkje te nemen.
https://forum.telfort.nl/nieuws-251/klanten-met-een-oud-glasvezelpakket-stappen-over-in-2019-77901
Reputatie 8
Badge +11
Inmiddels werkt het weer begrijp ik, dat is fijn. Hopelijk komt er geen volgende storing weer. Zo wel, dan hoor ik dat graag.
Huhm, @Bart - Telfort ik zou het niet graag horen dat er weer storing is, liever hoor je niks meer denk ik.😜
Reputatie 8
Badge +11
Dat is zeker waar @Doornekamp33. 🙂 Maar aan de andere kant, als er wel wat is help ik graag.

Reageer