beantwoord

Geen Analoge TV

• 22 februari 2017
  • 9 reacties
  • 646 keer bekeken

Reputatie 2
Badge
Sinds Afgelopen zaterdag (18/02/2017)
hebben wij weer geen analoge TV
ongeveer 5 mnd geleden hadden wij dit ook al
zie:
https://forum.telfort.nl/tv-338/analoge-tv-59586

Ik hoop dat jullie mijn weer kunnen helpen omdat probleem te verhelpen en hoop dat het dan wel wat langer mag gaan duren dan 5 mnd.
Ik heb de modem ongeveer 20 tellen uitgezet en nog steeds geen beeld.:@
icon

Beste antwoord door Stezie 27 februari 2017, 15:11

Monteur is geweest,
probleem was dat de modem niet goed was geplaatst.
monteur zat alleen aan de coax aansluiting en de modem gaf een klik en het lampje van de analoge tv ging branden.
Kan nu weer analoge tv kijken.:$
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

9 reacties

Badge +1
Hoi Stezie,

Ik heb gelijk Guidion gelijk voor je aangestuurd... Je kunt dus weer een telefoontje verwachten!

Laat je het weer weten als de afspraak gemaakt is? 🙂
Reputatie 2
Badge
net telefonische contact gehad met Guidion dat ze morgen middag de modem komen vervangen
Badge +1
Hi Stezie,

Mooi dat de afspraak alvast staat! :)

Hopelijk heb je na morgenmiddag weer een analoog tv-signaal!

Laat je hier ook nog weten hoe het bezoek is gegaan?
Reputatie 2
Badge
Monteur gaat net weg zonder resultaat.
Monteur hangt eerste modem nog geen analoge tv, hem geadviseerd om een tweede op te hangen maar dat heeft ook niet geholpen.
Hij vertelde mij dat KPN er na moet kijken.
Hij kon mij niet vertellen hoe snel dat KPN dit probleem gaat oppakken.

Ik hoop dat jullie mij dit wel kunnen vertellen hoe dit probleem nu verder word opgepakt 😠
Badge +1
Hoi Stezie,

Ik zie inderdaad in de afmelding van Guidion dat hij netwerkbeheer heeft aangestuurd.

Helaas kan ik je geen toezegging doen over de oplostermijn. Je mag er vanuit gaan dat je in goede handen bent bij de partij die nu aangestuurd is.

Ik hoop oprecht dat het signaal spoedig weer volledig hersteld is!
Reputatie 2
Badge
heb net contact gehad met Volkertwessels voor een afspraak maandag middag (27/02/2017)
Badge +1
Hi Stezie,

Dan hebben ze dat nog vrij vlot gedaan dus! Helaas zit het weekend er nu tussen.

Geef je hier maandag dan nog een terugkoppeling?
Reputatie 2
Badge
Monteur is geweest,
probleem was dat de modem niet goed was geplaatst.
monteur zat alleen aan de coax aansluiting en de modem gaf een klik en het lampje van de analoge tv ging branden.
Kan nu weer analoge tv kijken.:$
Badge +1
Hallo Stezie,

Excuus voor mijn late reactie! Wat zonde dat het zoiets "stoms" was. Gelukkig was het hier door dus wel weer eenvoudig op te lossen. :)

Mocht je nog iets kwijt willen, laat je dit dan weten in een nieuw topic?

Hier gaat nu een slotje op.

P.S. Wil je feedback geven op hoe je mijn persoonlijke ondersteuning hebt ervaren? Doe dat dan hier of knip en plak de link in mijn handtekening in de adresbalk van je browser. Daar help je mij enorm mee! 🙂