beantwoord

Gebruik oude tv ontvanger

• 9 januari 2017
  • 5 reacties
  • 420 keer bekeken

Goeden morgen,

ik heb nog een tv ontvanger liggen van ons abonnement op het vorige adres en wil deze mogelijk gebruiken om boven voor onze kinderen te gebruiken.

Ik heb begrepen dat hier een oude pincode aan os gekoppeld, waardoor deze hiervoor niet bruikbaar is. Hoe is deze om te zetten naar mijn huidige abonnement en wat zou er verder nodig zijn?

Mvg Tjeerd
icon

Beste antwoord door jimny 9 januari 2017, 10:42

Een pincode is gekoppeld aan het abonnement echter als je een extra ontvanger wilt aansluiten dan is het maar de vraag of die gaat werken omdat je wellicht een abonnement hebt voor 1 tv ontvanger, dit kun je terug vinden in je mijn Telfort.
Staat er bij Mijn Telfort 1 tv ontvanger aangegeven dan kun je een 2e tv ontvanger bestellen voor 4,00 euro per maand.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Een pincode is gekoppeld aan het abonnement echter als je een extra ontvanger wilt aansluiten dan is het maar de vraag of die gaat werken omdat je wellicht een abonnement hebt voor 1 tv ontvanger, dit kun je terug vinden in je mijn Telfort.
Staat er bij Mijn Telfort 1 tv ontvanger aangegeven dan kun je een 2e tv ontvanger bestellen voor 4,00 euro per maand.
Reputatie 8
Badge +17
...dan kun je een 2e tv ontvanger bestellen voor 4,00 euro per maand.en dan krijg je gewoon een nieuwe ontvanger.
Dank je Jimmy. Ik heb al een abonnement voor 2 en het gaat om een derde.
Reputatie 8
Badge +17
Dan kun je dus het beste een 3e ontvanger bestellen mits jou abonnement dat toestaat
Prima, ga ik dat na. Dank je nogmaals.