fritzbox 7360

• 14 januari 2013
  • 18 reacties
  • 5285 keer bekeken

Badge
hallo,

ik heb een nieuwe fritzbox 7360 inter net werkt perfect alleen krijg ik het niet met de tv voor elkaar

wanneer ik de fritzbox instell zie ik alleen Telfort staan bij verbindingen

iemand een idee?

18 reacties

Reputatie 8
Badge +16
TV moet op een aparte Lan poort.
Er staat me bij uit de tijd dat ik deze had dat je ergens een provider kan selecteren met of zonder iptv.
Kijk anders eerst even of je de laatste firmware heb, want daar zit dit nu geloof ik wel in verwerkt.
Badge
iptv van telfort staat er niet tussen

firmware is 111.05.24 en heb hem nu op poort 4 en poort 3 heb ik ook al geprobeerd
Reputatie 8
Badge +16
Kijk eens onder expert mode, je moet namelijk 1 lan poort specifiek toewijzen aan een apart Vlan.
Badge
expert mode staat p advanced, hoe moet ik die lan poort toewijzen?
Reputatie 8
Badge +16
Lan poort moet VLAN ID 4 krijgen om te kunnen werken met iptv.
Weet even niet hoe je dit er in sleutel aangezien ik hier geen voorbeeld meer heb
Badge
Zelf heb ik hier de 7390. Via Internet > Account Information kun je kiezen uit 2 profielen: Telfort en Telfort IPTV. De laatste moet je hebben.  Poort 4 (en 3 als je 2 tuners bedraad aansluit) is dan geschikt voor iTV.

Zelf krijg ik eind deze maand iTV, deze sluit ik danbedraad  aan op de 7390. Ben benieuwd.
Badge
Zelf heb ik hier de 7390. Via Internet > Account Information kun je kiezen uit 2 profielen: Telfort en Telfort IPTV. De laatste moet je hebben. Poort 4 (en 3 als je 2 tuners bedraad aansluit) is dan geschikt voor iTV.

Zelf krijg ik eind deze maand iTV, deze sluit ik danbedraad aan op de 7390. Ben benieuwd.

als je even goed leest dat staat er bij mij niet tussen telfort iptv

iemand verder een idee?
Reputatie 8
Badge +16
Staat er misschien wel XS4ALL iptv?
Badge
Ik las inderdaad iets te snel, excuus 🙂
Badge
Staat er misschien wel XS4ALL iptv?

dat staat er wel
Badge
hij geeft telkens aan dat er een dhcp funtionaliteid in het net werk is
Reputatie 8
Badge +16
Welke apparaten zijn er allemaal aangesloten
Badge
alleen mijn laptop weet ook totaal niet welke gegevens ik moet invullen ik lees ook hier en daar dat je andere firmware moet installeren maar ik heb de aller nieuwste er op staan
dus het zal iets met de instellingen moeten zijn denk ik
Reputatie 8
Badge +16
Eh, terug komend op die DHCP melding, de oorzaak is het feit dat er geen apart VLAN is ingesteld op de lan poort.

Mogelijk dat iemand met een 7390 met iptv actief een licht kan laten schijnen hoe dit ingesteld moet worden.
Badge
k heb wel de mogelijkheid om een vpi vci en een vlan id in te vullen
Reputatie 1
Beste allen,

Heeft iemand een 7360 met ITV draaien? Het profiel zit niet in firmware 111.05.51, internet werkte out of the box met profiel Telfort.

Ik ben nieuw bij Telfort (en op deze Forum), en wil op basis van de positieve ervaringen met Telfort ook Op ITV overschakelen. Ik vraag me alleen af of het ueberhaupt met de 7360 kan. (https://forum.telfort.nl/internet-netwerk-and-verbinding-267/iptv-config-file-37436/)

Tov Firmware heb ik inmiddels het een of andere geprobeerd: 111.05.24/111.05.51 werken beide naar behoren, maar hebben geen Telfort ITV profiel. De lab firmware voor de 7360 lijkt voor een andere hardware te zijn (FW124.xx, voor de 32MB versie?) en gaat niet direct op mijn 7360 (16MB).

Als er iemand meer over weet/een oplossing heeft, hoor ik het graag,
Chris
Beste allen,

Heeft iemand een 7360 met ITV draaien? Het profiel zit niet in firmware 111.05.51, internet werkte out of the box met profiel Telfort.

Ik ben nieuw bij Telfort (en op deze Forum), en wil op basis van de positieve ervaringen met Telfort ook Op ITV overschakelen. Ik vraag me alleen af of het ueberhaupt met de 7360 kan. (https://forum.telfort.nl/internet-netwerk-and-verbinding-267/iptv-config-file-37436/)

Tov Firmware heb ik inmiddels het een of andere geprobeerd: 111.05.24/111.05.51 werken beide naar behoren, maar hebben geen Telfort ITV profiel. De lab firmware voor de 7360 lijkt voor een andere hardware te zijn (FW124.xx, voor de 32MB versie?) en gaat niet direct op mijn 7360 (16MB).

Als er iemand meer over weet/een oplossing heeft, hoor ik het graag,
Chris

Hoi Chris,

Ik zit met hetzelfde probleem. Ben je er al uit?
Hoi Chris,

Ik zit met hetzelfde probleem. Ben je er al uit?

Kan helaas de export file niet uploaded.
Als iemand een export file van 7360 met IPTV wilt, stuurt maar een email naar mij ?

Reageer