FRITZ!Box 7390 + Motorola VIP1853

• 1 mei 2013
  • 1 reactie
  • 2353 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
Aangezien Digitenne van KPN van € 9,66 naar € 12,50 gaat, overweeg ik Telfort interactieve TV (iets goedkoper en met behoud van (gratis) Digitenne voor de overige TV's). Ik heb een tweetal vragen:

- Telfort Interactieve TV zou moeten werken op een FRITZ!Box 7390. Ik heb daarin echter de nieuwste firmware zitten (84.05.51, twee weken geleden gereleased) en bij providerkeuze heb ik alleen nog "Telfort". Bij vorige firmware releases zat er ook "Telfort + Interactieve TV" bij. Werkt interactieve TV nog wel met deze laatste firmware release? Behoud van m'n FRITZ!Box is essentieel voor mij.
- De Motorola VIP1853 heeft een opname functie, maar daarvoor is een extra abonnement nodig. Ik heb echter nog een prima werkende Panasonic harddisk recorder, maar dan moet de Motorola VIP1853 wel een timerfunctie hebben. Dus bijv. om 20:00u aan gaan op Nederland 1 en om 20:30u weer uit gaan. De huidige Topfield TF6000COK heeft deze functionaliteit. Is dit ook beschikbaar in de Motorola, zonder dat opname pakket? Zo niet, dan is het ook weer een reden om niet over te stappen.

Alvast bedankt!

1 reactie

Reputatie 8
Badge +17
Je kan in de motorola niet lokaal opnemen, maar...
Je kan een HD recorder aansluiten
De motorola kan je alleen AAN laten staan, maar gaat na 8 uur (maximaal) op UIT
De motorola kan niet zelfstandig switchen van kanaal, moet via AB
Je kan géén wederkerende opnames maken

... gebruik de zoekfunctie van het forum om andere voor- en nadelen te vinden...

Reageer