beantwoord

Freezes na zappen

• 23 mei 2015
  • 3 reacties
  • 502 keer bekeken

Reputatie 1
@Michael en @Enterprise , ik wordt altijd vrolijk van goede reacties. ja alles qua email werkt nu perfect. nu het bevriezen van beeld op glasvezel nog en ik kan niet meer stuk hier hahahah
icon

Beste antwoord door Michael 26 mei 2015, 11:38

@remcoc,

Ik heb jouw opmerking over wegvallend beeld en 'freezes' verplaatst naar een nieuw topic om het overzichtelijk te houden. Ik zie echter nu pas dat je ook een ander topic hebt geopend omtrent dit probleem. Daar gaan we verder. :)

Michael
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 8
Badge +2
@remcoc,

Ik heb jouw opmerking over wegvallend beeld en 'freezes' verplaatst naar een nieuw topic om het overzichtelijk te houden. Ik zie echter nu pas dat je ook een ander topic hebt geopend omtrent dit probleem. Daar gaan we verder. :)

Michael
Reputatie 8
Badge +2
@remcoc,

Wanneer doet het bevriezen zich precies voor en heb je dit inmiddels aangekaart bij ons?

Michael
Reputatie 1
ja dat is al aangekaart en ook al contact over gehad, zelf een totaal reset uit laten voeren, maar niet geholpen.

Wanneer gebeurt dit, gemiddeld 1 a 2 x per uur, en als ik over schakel van zenders. dus zeer regelmatig