beantwoord

Fox uitzetten of niet?

• 15 mei 2017
  • 3 reacties
  • 586 keer bekeken

Het voetbalseizoen zit er op, de komende maanden kijk ik niet omdat er niks wordt uitgezonden op deze zender en ik zelf ook nog weg ben. Dus juni/juli/augustus zou ik het wel uit willen zetten, dat kan natuurlijk in MijnTelfort.

Vraag is dan, verlies ik dan de maandprijs van €7,50 per maand voor dit pakket? Krijg ik dat weer als ik het pakket weer activeer in augustus/september? Op zich bespaart het me wat kosten als ik het nu tijdelijk stopzet. Maar als ik in september weer de hoofdprijs ga betalen, dan is het voor nu voordeliger om het pakket door te laten lopen a €7,50 per maand.
icon

Beste antwoord door Enterprise 15 mei 2017, 17:02

Die € 7,50 is de standaardprijs voor Fox Sports Eredivsie dus ik zou niet weten waarom je daar na 3 maanden ineens meer voor zo moeten gaan betalen (tenzij Telfort de prijs verhoogt natuurlijk maar dat geldt dan voor alle abonnees).
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +10
Die € 7,50 is de standaardprijs voor Fox Sports Eredivsie dus ik zou niet weten waarom je daar na 3 maanden ineens meer voor zo moeten gaan betalen (tenzij Telfort de prijs verhoogt natuurlijk maar dat geldt dan voor alle abonnees).
Dan was dat eigenlijk mijn vraag achter de vraag: is het een tarief wat voor mij geldt zolang als ik het pakket zo door laat lopen? Of heeft iedereen altijd dezelfde prijs, bestaande en nieuwe klanten? Wat die prijs op dat moment dan ook maar is.

Dank voor je antwoord! Fox gaat bij mij dan uit en in het nieuwe seizoen zien we wel wat de prijs dan is.
Reputatie 8
Badge +10
De prijs geldt voor alle klanten, bestaande en nieuwe, en dus niet specifiek voor bepaalde klanten.
Je kan het pakket dus rustig voor een paar maanden uitzetten en daarna weer inschakelen.
Schakel dit wel ruim op tijd vóór de eerste wedstrijddag weer in want het kan soms wel eens even duren voordat je weer aangemeldt bent.

N.B. ik heb het pakket ook, maar dan als combivoordeel...

Reageer