beantwoord

FOX Sports tijdelijk uitzetten

• 23 maart 2020
  • 16 reacties
  • 225 keer bekeken

Reputatie 1

Goedemiddag,

Ik wil graag Fox Sports Eredivisie tijdelijk uitzetten omdat er momenteel toch geen eredivisie wordt gespeeld ivm het Corona virus. Via abonnement wijzigen in mijn account lukt dat niet. Kunnen jullie assisteren?

Mvg, Maranke de Krieger

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 27 maart 2020, 12:58

Hoi @Maranke, ik heb het voor je uitgezet hoor. Je krijgt hier ook een bevestiging van . 

@edwingroothuizen1 Voor jou staat het al uit zie ik. Dus ook dat is gelukt. 

Mocht er nog iets zijn, dan zien we jullie graag weer verschijnen. 

Bekijk reactie

16 reacties

Hallo @Maranke , als je naar MiinTelfort gaat, rubriek THUIS, abonnementen, subrubriek EXTRA'S zie je diverse opties om aan en uit te zetten, daar zit jouw pakket waarschijnlijk ook bij om aan te passen.

Zie onderstaande screendump:

Reputatie 1

Hoi Jan,

Dat heb ik geprobeerd (in verschillende browsers) maar die velden zijn leeg/komen niet tevoorschijn. Vandaar mijn vraag voor assistentie.

Groet, Maranke

Hoi Jan,

Dat heb ik geprobeerd (in verschillende browsers) maar die velden zijn leeg/komen niet tevoorschijn. Vandaar mijn vraag voor assistentie.

Groet, Maranke

Hallo @Maranke , heb je mijn toegevoegde schermafbeelding gezien in mijn reactie?

Reputatie 1

Ja heb ik gezien. Ik zie dit als ik daar naar toe ga:

Hallo @Maranke , dan is het even wachten op de reactie van een moderator.

Je kunt voor een snelle reactie ook even bellen 0900 9596 of Twitteren of Facebooken.

Succes.

Hallo @Maranke , je kunt via je tv decoder ook pakketten aan- en uitzetten.

Reputatie 1

Geprobeerd, maar had ik hetzelfde probleem...alles bleef leeg.

ik heb gebeld met klantenservice en hun lukt t ook niet  zeggen ze . kunnen t dus ook niet uitzetten voor me. probeer t morgen nog maar eens en daarna nog een paar keer.  ik betaal nu dus voor iets wat ik niet wil. . maar ik   laat t er niet bij als t   niet gaat lukken.

Reputatie 1

Ik probeer het al sinds zondag. Wat een klets zeg van de klantenservice...@Telfort, graag een oplossing!

@Maranke  Je weet dat je deze ook via de tv ontvanger zelf uit en aankan zetten?

Mocht het om combivoordeel gaan zou er voor het pluspakket gekozen kunnen worden.

Reputatie 1

@Galdor68 als extra pakket. Heb ik ook al geprobeerd, maar daar bleef het scherm ook leeg.

Reputatie 8
Badge +18

Via tv ontvanger kun je het niet uitzetten waarschijnlijk omdat je fox als combivoordeel hebt klopt dat dan kun je het via combivoordeel uitzetten in je mijn telfort

Reputatie 1

Zoals hier boven al eerder gezegd heb ik fox niet als combivoordeel. Daarnaast zie ik alle andere pakketten ook niet staan. Het hele scherm laadt niet en blijft leeg.

Reputatie 8
Badge +18

Vul je forum profiel aan met je postcode en huisnummer dan ziet webcare wie je bent zodra het topic aan de beurt is

Reputatie 1

@jimny Heb ik, dank je

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Maranke, ik heb het voor je uitgezet hoor. Je krijgt hier ook een bevestiging van . 

@edwingroothuizen1 Voor jou staat het al uit zie ik. Dus ook dat is gelukt. 

Mocht er nog iets zijn, dan zien we jullie graag weer verschijnen. 

Reageer