beantwoord

Fox Sports International

  • 2 september 2013
  • 67 reacties
  • 9439 keer bekeken

Badge
Waarom kan er bij KPN en XS4ALL al wel Fox Sports International besteld worden via internet en bij Telfort niet ?
Dit zou toch per 2 september mogelijk zijn ?

Beetje jammer !
icon

Beste antwoord door Henk 12 september 2013, 16:50

@All,

Excuus voor het uitblijven van een reactie van mijn kant. Ik wil jullie alsnog graag alsnog helpen met de vragen die jullie omtrent Fox Sport (International) hebben. De datum dat wij Fox Sports International gaan aanbieden is inderdaad 22-09-2013.

Henk
Bekijk reactie

67 reacties

Badge
Geweldig hoor ! Wil ik Fox Sports International vandaag activeren, is dat gedeelte van de site "wegens onderhoud heel de dag onbereikbaar"
Top !


Ja, heel erg toevallig. Telfort is niet supervoordelig, maar superirritant 🙂
Reputatie 1
hopelijk word het snel opgelost er konen leuke bekerwedstrijden aan
Badge
Medewerker Telfort?
Reputatie 8
Badge +10
@Enterprise: Vraag me toch echt af wat jouw bijdrage toevoegt aan de discussie.


Wat ik in deze topic wil 'nuanceren' is dat er op dit forum door veel gebruikers (dus Telfort-abonnees) word gemeend dat KPN en Telfort één pot nat is, wat dus zoals gezegd niet zo is.


Overal waar ik jou zie reageren probeer je zgn de boel te nuanceren.


Dat is niet in alle gevallen waar, en soms is een beetje nuance ook wél nodig.
Over het algemeen probeer ik gewoon mensen te helpen die problemen hebben met hun verbinding
Iets wat ik jou overigens niet zie doen, jij reageert alleen maar als je een 'discussie' aan kan wakkeren.


Ben je nou zo blij met je pilot dat je daarom hier dag en nacht het komt opnemen voor telfort?


Ik ben al sinds 2005 actief op dit forum en doe inderdaad mee met alle pilots.
Wat mijn persoonlijke redenen zijn om dit te doen is natuurlijk helemaal jouw zaak niet.
Reputatie 8
Badge +10
Medewerker Telfort?


Was het maar waar, dan werd ik er tenminste nog voor betaald... ;)
Ik ben net als jullie een Telfort klant.
bij mij is het probleem inmiddels opgelost   dank je wel telfort!!!!

Heb je gebeld?
Badge
Maar goed, feit blijft dat ik wel teleurgesteld ben ik Telfort
Reputatie 1
bij mij is het probleem inmiddels opgelost   dank je wel telfort!!!!

Heb je gebeld?


ja vanmorgen en eind middag deed alles het weer perfect
Reputatie 8
Badge +10
Maar goed, feit blijft dat ik wel teleurgesteld ben ik Telfort


En dat is je goed recht.
Maar geen reden om aan de integriteit van andere forumbezoekers te gaan twijfelen, zoals lasorey dat wél doet.
Badge
Dat doe ik ook niet
heb vanmorgen gebeld met telfort. heb met hun hulp mijn modem gereset. dat hielp ook niet. daarna ook mijn tv ontvanger gereset maar hielp ook niet. dacht misschien is het vanmiddag al verholpen maar toen ik thuis kwam rond 19:30 was het nog steeds het zelfde geen foxsports eredivisie maar wel foxsports international . en ik kan dus nu ook niet  mijn telfort fox sports abonnement  koppelen aan mijn account op foxsports. hoop dat het snel is verholpen want deze week is beker voetbal groetjes 
Reputatie 1
heb vanmorgen gebeld met telfort. heb met hun hulp mijn modem gereset. dat hielp ook niet. daarna ook mijn tv ontvanger gereset maar hielp ook niet. dacht misschien is het vanmiddag al verholpen maar toen ik thuis kwam rond 19:30 was het nog steeds het zelfde geen foxsports eredivisie maar wel foxsports international . en ik kan dus nu ook niet  mijn telfort fox sports abonnement  koppelen aan mijn account op foxsports. hoop dat het snel is verholpen want deze week is beker voetbal groetjes 
  
telfort moet fox sport uitschakelen en na een tijdje kun je het zelf weer activeren via mijn telfort en na ongeveer een uurte of 2 moet het perfect werken  zo hebben ze het bij mij gedaan
het is een systeemfout 
  
telfort moet fox sport uitschakelen en na een tijdje kun je het zelf weer activeren via mijn telfort en na ongeveer een uurte of 2 moet het perfect werken  zo hebben ze het bij mij gedaan
het is een systeemfout 


Ik hoop dat het morgen ochtend is verholpen.
anders Zal ik morgen nog eens bellen naar telfort. En dan vragen of ze dat ook kunnen doen voor mij. 
Reputatie 1
  
telfort moet fox sport uitschakelen en na een tijdje kun je het zelf weer activeren via mijn telfort en na ongeveer een uurte of 2 moet het perfect werken  zo hebben ze het bij mij gedaan
het is een systeemfout 


Ik hoop dat het morgen ochtend is verholpen.
anders Zal ik morgen nog eens bellen naar telfort. En dan vragen of ze dat ook kunnen doen voor mij. 


ik hoop dat het morgen opgelost is   anders toch maar even bellen en vragen of ze het kunnen deactiviteren zodat je het zelf weer kan activeren maar het duurt een poosje voor alles gaat zoals het hoort  veel succes
ik hoop dat het morgen opgelost is   anders toch maar even bellen en vragen of ze het kunnen deactiviteren zodat je het zelf weer kan activeren maar het duurt een poosje voor alles gaat zoals het hoort  veel succes

 Ik zal ze vragen Omdat te doen dan wacht ik een dag om het weer te activeren dan weet ik zeker dat alles goed gaat. al vast bedankt voor de hulp 
Reputatie 1
@ Henk

Waarom biedt Telfort pas zo laat Fox International aan terwijl klanten van bijvoorbeeld Ziggo al weken hierover kunnen beschikken. En nu blijkt ook nog eens dat het totale pakket incl. Fox Eredivisie duurder wordt dan bij de concurrenten, op zijn minst vreemd Wat ook opvallend is dat als je glasvezel hebt dat je nu wel al Fox International kunt aanvragen, dit heeft een vriend van mij ook gedaan. Beetje een vreemde gang van zaken. het ergste vind ik en dat proef je uit vele reacties hier op het forum is de gebrekkige communicatie van Telfort. Eerst staat er overal op de zenderpagina’s bij het Sport 1 abonnement dat ze Engels voetbal nog hebben en verder vind je nergens informatie over de nieuwe zender Fox. Ik heb meerdere keren (het dure telefoonnummer) gebeld maar telkens kreeg ik een ander antwoord. ik vind dit dan ook een gemiste kans van Telfort. Ik ben nu een half jaar lid en niet alleen door dit euvel maar ook door eerdere communicatie langzaamhaarhand spijt van mijn overstap. Maar ja bij de concurrent hetzelfde gelazer ben ik bang....
Reputatie 1
ik hoop dat het morgen opgelost is   anders toch maar even bellen en vragen of ze het kunnen deactiviteren zodat je het zelf weer kan activeren maar het duurt een poosje voor alles gaat zoals het hoort  veel succes

 Ik zal ze vragen Omdat te doen dan wacht ik een dag om het weer te activeren dan weet ik zeker dat alles goed gaat. al vast bedankt voor de hulp 


geen dank   succes ermee hoor wel of het gelukt is
Ik vind het ook erg jammer dat het allemaal zo lang moet duren om FOX Internationaal door te geven. Dit aangezien de competitie alweer een aantal speelrondes verder is. Wedstrijden als Chelsea - Man United en Liverpool-Man United zijn allemaal al geweest 😞
ik hoop dat het morgen opgelost is   anders toch maar even bellen en vragen of ze het kunnen deactiviteren zodat je het zelf weer kan activeren maar het duurt een poosje voor alles gaat zoals het hoort  veel succes

 Ik zal ze vragen Omdat te doen dan wacht ik een dag om het weer te activeren dan weet ik zeker dat alles goed gaat. al vast bedankt voor de hulp 


geen dank   succes ermee hoor wel of het gelukt is


Heb net met telfort gebeld. En ze hebben mijn foxsports pakket uitgevinkt. En heb daar zo juist de bevestegings mail van gekregen en dat de zenderwijzegingen binnen een uur verwerkt zijn. De behulpzame mevrouw zij dat ik beter even een dag kan wachten met op nieuwe aanvragen dan het op de dag zelf te doen. Hoe is dat bij jou gegaan? Vriendelijke groet 
Reputatie 1
ik heb het dezelfde dag weer geactiveerd je moet mijn telfort in de gaten houden  als het staat uitgevinkt kan je het gewoon weer aanvinken
en duurt ongeveer een uurtje maar kan ook iets langer zijn
ik zag net via mijn gids op de telfort tv app op mijn mobiel dat ik geen abonnement meer heb op foxsports. als ik thuis ben zal ik foxsports weer aanvinken via mijn telfort en dan maar hopen dat het hij het dan wel goed doet. 
mijn probleem is opgelost zonder contact klantenservice
ik heb net weer mijn foxsports combi pakket aan gezet binnen een uur zal ik weten of het weer goed werkt. zag al op de storings meldingen site dat ze hopen het op uiterlijk 26 sep is verholpen. als het nog niet helemaal werk kan ik gelukkig nog altijd bij mijn ouders kijken :D  
ik heb net weer mijn foxsports combi pakket aan gezet binnen een uur zal ik weten of het weer goed werkt. zag al op de storings meldingen site dat ze hopen het op uiterlijk 26 sep is verholpen. als het nog niet helemaal werk kan ik gelukkig nog altijd bij mijn ouders kijken :D  

het werkt bij mij ook weer helemaal goed. allen nu vraag ik mij af je je bij het foxsports combi pakket ook het foxsports GO combi pakket krijgt. want ik heb nu allen nog maar foxsports GO voor eredivisie ?????
Reputatie 1
ik heb net weer mijn foxsports combi pakket aan gezet binnen een uur zal ik weten of het weer goed werkt. zag al op de storings meldingen site dat ze hopen het op uiterlijk 26 sep is verholpen. als het nog niet helemaal werk kan ik gelukkig nog altijd bij mijn ouders kijken :D  

het werkt bij mij ook weer helemaal goed. allen nu vraag ik mij af je je bij het foxsports combi pakket ook het foxsports GO combi pakket krijgt. want ik heb nu allen nog maar foxsports GO voor eredivisie ?????

oke mooi dat het opgelost is en voor dat co combi weeg ik niks van hopelijk gaat iemand anders je daar bij helpen

Reageer