beantwoord

Fox Sports International

• 2 september 2013
  • 67 reacties
  • 9439 keer bekeken

Toon het eerste bericht

67 reacties

Badge
Is al helemaal belachelijk voor woorden als ze Fox Sports International later uitzenden om de onderscheiding tussen KPN/Telfort te laten merken. Competitie is al anderhalve maand aan de gang en hier laat Telfort zijn klanten op wachten. Gelukkig heb ik tijdelijk online via Fox Sports een abonnement genomen op International, dus heb niks te missen gehad, maar is wel een zeer slechte zaak dat Telfort zo laat begint met aanbieden van het product.
Badge
@All,

Excuus voor het uitblijven van een reactie van mijn kant. Ik wil jullie alsnog graag alsnog helpen met de vragen die jullie omtrent Fox Sport (International) hebben. De datum dat wij Fox Sports International gaan aanbieden is inderdaad 22-09-2013.

Henk

Geweldig hoor ! Wil ik Fox Sports International vandaag activeren, is dat gedeelte van de site "wegens onderhoud heel de dag onbereikbaar"
Top !
Badge
Geweldig hoor ! Wil ik Fox Sports International vandaag activeren, is dat gedeelte van de site "wegens onderhoud heel de dag onbereikbaar"
Top !

Ja, heel erg toevallig. Telfort is niet supervoordelig, maar superirritant 🙂
Badge
Top !

Ja, heel erg toevallig. Telfort is niet supervoordelig, maar superirritant :)

Hahaha ja inderdaad. Wat dit betreft wel ja.
Badge
Tevens staat bij werkzaamheden het volgende:

Datum bericht: 23 september 2013
Status Ingepland
Vanaf maandag 23-09-2013 t/m vrijdag 27-09-2013 vinden er tussen 04.00 en 08.00 uur onderhoudswerkzaamheden aan Mijn Telfort.

Binnen dit tijdsblok kunt u mogelijk geen informatie zien in Mijn Telfort.

Onze excuses voor het eventuele ongemak,

Klantenservice internet

Uhm, dus 23-09 niet 22-9, maar misschien dat ze nu even bezig zijn aan de site om Fox Sports International toe te voegen. Laten we daar maar vanuit gaan i.p.v. dit kinderachtig gedoe van Telfort. In December loopt contract af, maar denk niet dat ik nog ga verlengen bij Telfort, want ze lopen beetje achter de feite aan zo (en dan heb ik het niet alleen over de actie van vandaag, maar op het hele televisie vlak.). Terug naar de kabel dus 😉
Badge
Tevens staat bij werkzaamheden het volgende:

Datum bericht: 23 september 2013
Status Ingepland
Vanaf maandag 23-09-2013 t/m vrijdag 27-09-2013 vinden er tussen 04.00 en 08.00 uur onderhoudswerkzaamheden aan Mijn Telfort.

Binnen dit tijdsblok kunt u mogelijk geen informatie zien in Mijn Telfort.

Onze excuses voor het eventuele ongemak,

Klantenservice internet

Uhm, dus 23-09 niet 22-9, maar misschien dat ze nu even bezig zijn aan de site om Fox Sports International toe te voegen. Laten we daar maar vanuit gaan i.p.v. dit kinderachtig gedoe van Telfort. In December loopt contract af, maar denk niet dat ik nog ga verlengen bij Telfort, want ze lopen beetje achter de feite aan zo (en dan heb ik het niet alleen over de actie van vandaag, maar op het hele televisie vlak.). Terug naar de kabel dus ;)

Nou we zien wel. Ik ben net naar Telfort overgestapt omdat ik uit mijn directe omgeving goede verhalen over gehoord heb. Maar op tv vlak lopen ze mijlenver achter helaas.
Badge
Voor de geintresseerden, mijn telfort werkt weer en fox international is eindelijk te bestellen!
Badge
Voor de geintresseerden, mijn telfort werkt weer en fox international is eindelijk te bestellen!

Bedankt ! En het is eindelijk geregeld 🙂
Badge

Bedankt ! En het is eindelijk geregeld :-)

Iets te hard geschreeuwd. Meer dan uur geleden en is nog steeds niet zichtbaar. Dus zit nog steeds via de fox stream te kijken. Wat een prutsers bij telfort!

Wie nog meer bestelt en geen signaal?
Badge
Ik heb ook nog niks. Is ManC - ManU leuk?
Badge
Ik heb ook nog niks. Is ManC - ManU leuk?

Gebeurd nog niet veel spannend, maar in de 16ee minuut heeft helaas man city gescoord ;) 
Badge
Ook leuk: ik heb nu Fox International signaal, maar nu ligt Eredivisie eruit....*zucht*
Badge
Inmiddels werkt het! Stream eindelijk af kunnen zetten, want daar zat toch af en toe een buffer doorheen 🙂
Badge
Ook leuk: ik heb nu Fox International signaal, maar nu ligt Eredivisie eruit....*zucht*

Heb je een vinkje gezet bij heel het pakket? Kijk even in mijntelfort of daat bij het hele pakket is aangevinkt.
Badge
Heb ik wel gedaan, maar ik zal het even checken voor de zekerheid
Reputatie 1
moet je eerst dat hele pakket aanvinken en daarna die eredivisie uitvinken?  of maakt dat niet uit?
Reputatie 1
heb ik eindelijk sport international ligt eredivisie eruit terwijl ik het hele pakket heb aangevinkt  wie kan mij helpen???
Ik heb ook net een mailtje gekregen dat mijn foxsports combi pakket is geactiveerd. Ik denk nou even kijken of het werkt. International werkt prima  maar de Eredivisie ligt er bij mij  er ook uit.
Reputatie 1
ik heb het zelfde ook een mailtje en internationale maar geen eredivisie  hopelijk word het vandaag nog geregeld anders morgen maar f bellen
Gelukkig zijn er geen eredivisie wedstrijden vanavond anders was het nog vervelender geweest. Als het inderdaad niet is opgelost vanavond/morgen ochtend ga ik ook bellen 
Reputatie 1
hopelijk word het snel opgelost er konen leuke bekerwedstrijden aan
hopelijk word het snel opgelost er konen leuke bekerwedstrijden aan
zekers en dit weekend de friese derby
ik heb perongelijk mijn foxsports.nl telfort kopeling verwijdert dus kan nu geen foxsports GO gebruiken en als ik mijn op nieuw wil inloggen zegt hij dat ik geen abbo heb op foxsports eredivisie terwijl ik wel staat op mijn telfort  hebben ander mensen hier problemen mee???
Reputatie 4
Badge +3
@All,

Er loopt op het moment een storing met Fox Sports, zie voor meer informatie onze storingspagina. We doen ons best dit zo snel mogelijk op te lossen. Mijn excuus voor het ongemak.

Henk
Reputatie 1
bij mij is het probleem inmiddels opgelost   dank je wel telfort!!!!

Reageer