beantwoord

Fox Sports International

• 2 september 2013
  • 67 reacties
  • 9434 keer bekeken

Badge
Waarom kan er bij KPN en XS4ALL al wel Fox Sports International besteld worden via internet en bij Telfort niet ?
Dit zou toch per 2 september mogelijk zijn ?

Beetje jammer !
icon

Beste antwoord door Henk - Telfort 12 september 2013, 16:50

@All,

Excuus voor het uitblijven van een reactie van mijn kant. Ik wil jullie alsnog graag alsnog helpen met de vragen die jullie omtrent Fox Sport (International) hebben. De datum dat wij Fox Sports International gaan aanbieden is inderdaad 22-09-2013.

Henk
Bekijk reactie

67 reacties

Inderdaad erg jammer, vandaag gebeld met de klantenservice en hij vertelde me dat Telfort het pas per 25 september!!! aanbiedt... Met de opmerking dat Telfort en KPN/XS4All niet hetzelfde zijn...
Reputatie 8
Badge +19
[...] Met de opmerking dat Telfort en KPN/XS4All niet hetzelfde zijn...

En dat is ook zo natuurlijk.
Wel jammer dat Telfort dit later aanbiedt dan verwacht.
Badge
Ja lekker makkelijk zo'n opmerking ook al is het waar. Je verwacht toch dat als KPN onderhandelt met Fox dat Telfort daar ook in meegenomen wordt.
Jammer dat Telfort zo achter de feiten aanloopt.
Reputatie 8
Badge +19

Daaruit blijkt wellicht het best dat KPN en Telfort echt twwe aparte bedrijven zijn... 😉
Badge
Goh..... Echt?
Ja lekker makkelijk zo'n opmerking ook al is het waar. Je verwacht toch dat als KPN onderhandelt met Fox dat Telfort daar ook in meegenomen wordt.

Zo zie je maar dat Telfort de "budget" onderneming is van KPN. Eerst de duurdere pakketten (KPN en XS4All) daarna Telfort.
Zoals Ex-Miljonair Hans zou zeggen. "Hetzelfde product, maar dan super voordelig" en de kleine letters: later in het pakket!
Badge
Ach, de online omgeving van Telfort is gewoon later aangepast dan die van KPN en Xs4all.
@Enterprise: Vraag me toch echt af wat jouw bijdrage toevoegt aan de discussie. Overal waar ik jou zie reageren probeer je zgn de boel te nuanceren. Ben je nou zo blij met je pilot dat je daarom hier dag en nacht het komt opnemen voor telfort?
Badge
Medewerker Telfort?
Reputatie 8
Badge +19
@Enterprise: Vraag me toch echt af wat jouw bijdrage toevoegt aan de discussie.

Wat ik in deze topic wil 'nuanceren' is dat er op dit forum door veel gebruikers (dus Telfort-abonnees) word gemeend dat KPN en Telfort één pot nat is, wat dus zoals gezegd niet zo is.

Overal waar ik jou zie reageren probeer je zgn de boel te nuanceren.

Dat is niet in alle gevallen waar, en soms is een beetje nuance ook wél nodig.
Over het algemeen probeer ik gewoon mensen te helpen die problemen hebben met hun verbinding
Iets wat ik jou overigens niet zie doen, jij reageert alleen maar als je een 'discussie' aan kan wakkeren.

Ben je nou zo blij met je pilot dat je daarom hier dag en nacht het komt opnemen voor telfort?

Ik ben al sinds 2005 actief op dit forum en doe inderdaad mee met alle pilots.
Wat mijn persoonlijke redenen zijn om dit te doen is natuurlijk helemaal jouw zaak niet.
Reputatie 8
Badge +19
Medewerker Telfort?

Was het maar waar, dan werd ik er tenminste nog voor betaald... ;)
Ik ben net als jullie een Telfort klant.
Badge
Maar goed, feit blijft dat ik wel teleurgesteld ben ik Telfort
Reputatie 8
Badge +19
Maar goed, feit blijft dat ik wel teleurgesteld ben ik Telfort

En dat is je goed recht.
Maar geen reden om aan de integriteit van andere forumbezoekers te gaan twijfelen, zoals lasorey dat wél doet.
Badge
Dat doe ik ook niet
Ik vind het ook erg jammer dat het allemaal zo lang moet duren om FOX Internationaal door te geven. Dit aangezien de competitie alweer een aantal speelrondes verder is. Wedstrijden als Chelsea - Man United en Liverpool-Man United zijn allemaal al geweest 😞
Jaja, gister een mail gekregen van Telfort dat Fox Sports Internationaal per 22 september is aan te zetten via Mijn Telfort 🙂
Ik twijfel aan wat ik wil. 
Reputatie 8
Badge +19

Oh..?
En jij bent toch degene die zo'n stennis zat te maken dat Telfort Fox Sports niet al per 2 september ging uitzenden..?

Oh..?
En jij bent toch degene die zo'n stennis zat te maken dat Telfort Fox Sports niet al per 2 september ging uitzenden..?

Ja, dat was ik. Dat is nog steeds zo. Kwalijkste van alles vind ik dat de site noch de helpdesk geen eerlijke info verstrekken.
Badge
Helemaal geen info zelfs...

Bij kpn op de site is alles netjes uo to date, maar die hebben dan ook geen duur 0900 nummer. Heb t gevoel dat Telfort zijn 0900 nummer gewoon uitmelkt door klanten te dwingen via de klantenservice informatie te zoeken. 
Reputatie 8
Badge +17

Bij kpn op de site is alles netjes uo to date, maar die hebben dan ook geen duur 0900 nummer. Heb t gevoel dat Telfort zijn 0900 nummer gewoon uitmelkt door klanten te dwingen via de klantenservice informatie te zoeken. 

Als het bij kpn allemaal zo goed was begrijp ik niet waarom je voor Telfort hebt gekozen en van dat 0900 nummer had je kunnen weten 

Als het bij kpn allemaal zo goed was begrijp ik niet waarom je voor Telfort hebt gekozen en van dat 0900 nummer had je kunnen weten 

Das idd niet zo slim van mij dat ik niet van tevoren wist dat Telfort zn zaakjes niet op orde had. Bij Kpn had ik de klantenservice nooit nodig, dus ik ging er van uit dat dat bij Telfort niet anders zou zijn.

Dus als mn contract afgelopen is, ben ik pleitte. Tot die tijd blijf ik hier mn beklag doen.
Reputatie 4
Badge +3
@All,

Excuus voor het uitblijven van een reactie van mijn kant. Ik wil jullie alsnog graag alsnog helpen met de vragen die jullie omtrent Fox Sport (International) hebben. De datum dat wij Fox Sports International gaan aanbieden is inderdaad 22-09-2013.

Henk
Reputatie 1
@ Henk

Waarom biedt Telfort pas zo laat Fox International aan terwijl klanten van bijvoorbeeld Ziggo al weken hierover kunnen beschikken. En nu blijkt ook nog eens dat het totale pakket incl. Fox Eredivisie duurder wordt dan bij de concurrenten, op zijn minst vreemd Wat ook opvallend is dat als je glasvezel hebt dat je nu wel al Fox International kunt aanvragen, dit heeft een vriend van mij ook gedaan. Beetje een vreemde gang van zaken. het ergste vind ik en dat proef je uit vele reacties hier op het forum is de gebrekkige communicatie van Telfort. Eerst staat er overal op de zenderpagina’s bij het Sport 1 abonnement dat ze Engels voetbal nog hebben en verder vind je nergens informatie over de nieuwe zender Fox. Ik heb meerdere keren (het dure telefoonnummer) gebeld maar telkens kreeg ik een ander antwoord. ik vind dit dan ook een gemiste kans van Telfort. Ik ben nu een half jaar lid en niet alleen door dit euvel maar ook door eerdere communicatie langzaamhaarhand spijt van mijn overstap. Maar ja bij de concurrent hetzelfde gelazer ben ik bang....

Reageer