Fox sports international

• 2 augustus 2013
  • 13 reacties
  • 3529 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
Om engels voetbal te kijken moet er ook Fox sports international zijn.Dat mis ik,komt dat ook?

13 reacties

Badge
Per 2 september pas bij Telfort.
Klantenservice zei net tegen me vanaf aanstaande maandag.
Badge
Dat is Fox dat maandag start op kanaal 14.
Die gozer wist niet eens dat dport1 geen PL meer had. Ik zei ook nog dat ik niet het open kanaal bedoelde. Wist niks erover en liet me daarvoor 4 min wachten om t na te vragen zgn. Wat een bagger personeel. En een ***** site die zelden bijgehouden wordt.
Jullie weigeren gewoon om jullie site te updaten. Lijkt er verdacht veel op dat jullie gewoon willen dat mensen het 0900 nummer bellen.
Badge
Die de website wijzigen of de content wijzigen is weer een aparte afdeling binnen telfort, dus kan dat dit langer duurt. Sport 1 select en voetbal worden ook nu in hd geboden en dat staat er ook (nog) niet vermeld op de site.
Reputatie 8
Badge +19
Die de website wijzigen of de content wijzigen is weer een aparte afdeling binnen telfort,

Het is zelfs een ander bedrijf en niet een afdeling binnen Telfort.
De naam en link staan rechtsonder op de forumpagina's.
Dan is het nog erger als dit een aparte afdeling of bedrijf is. Een mailtje zou dan namelijk volstaan. Hebben jullie aandelen in telfort dat jullie het opnemen voor ze?
Reputatie 8
Badge +19
Dan is het nog erger als dit een aparte afdeling of bedrijf is. Een mailtje zou dan namelijk volstaan. Hebben jullie aandelen in telfort dat jullie het opnemen voor ze?

Sorry, ik geef alleen maar aan dat Telfort (net als veel andere grote bedrijven) een extern bedrijf heeft ingeschakeld voor het beheer van de website en het forum.
Waarom is dat trouwens erger dan dat ze het zelf zouden doen?

Los daarvan ben ik het met je eens dat Telfort inderdaad zo snel mogelijk dit soort belangrijke informatie voor de abonnees zo snel mogelijk op de website moet zetten of wijzigen.
Ik ben het dus niet altijd met Telfort eens en neem het niet altijd voor ze op.
Reputatie 8
Badge +17
Afgezien van het feit dat e.e.a. niet correct op de site van Telfort staat moet het volgende mij toch van het hart ;
Reeds vanaf eind maart is via diverse media bericht gedaan dat de rechten voor de PM leg. vanaf het nieuwe seizoen zijn aangekocht door eredivisie live wat nu dus FOX is geworden en dus niet meer door SPORT 1 wordt uitgezonden.
Er is de berichtgeving hierover zelfs gesproken dat veel abonnees van SPORT 1 het abonnement beeindigt hebben, nu bevreemd het mij dat ik in dit topic voetbal liefhebbers tegenkom die verontwaardigt zijn dat SPORT1 de PM LEG. niet meer uitzend want dat had men als echte voetballiefhebber allang kunnen weten.
Voor alle duidaelijkheid ik ben niet iemand van Telfort.
Je praat veel maar zegt meestal weinig.
Reputatie 8
Badge +17
Sommigen gaan naar een zwembad om te zwemmen zonder dat er water inzit, terwijl er toch boven de ingang "zwembad" wordt aangegeven.
Dit is ook wat ik bedoel te zeggen over een abo nemen bij Sport1 voor de PL terwijl die zender geen rechten meer heeft.
Erg storend dat ik als telfort gebruiker moet ervaren dat andere gelijkwaardige interactieve tv aanbieders wel al op tijd fox sports international aanbieden. 
Ziggo doet dit al voor 17,95 per maand gecombineerd met eredivisie live. Ik als telfort gebruiker moet een maand langer wachten en uiteindelijk bijna 10 euro meer neer leggen. Lijkt mij duidelijk wie de betere service levert. Nog maar even streamen dan aangezien dit nog geen reden tot overstap is.  

Reageer