beantwoord

Fox Sports Eredivisie besteld via mijn TV ontvanger, maar niet kunnen kijken

• 1 oktober 2017
  • 2 reacties
  • 72 keer bekeken

heb me ruim een half uur geleden geabonneerd via de witte afstandbediening op Fox Eredivisie. Zou een kwartier kunnen duren voor ik kon kijken. Heb nu nog niets en de 2e helft van AZ - Feyenoord staat op het punt te beginnen. Lekkere service.
Kan beter direct mijn abonnement opzeggen.
icon

Beste antwoord door Wieger DB 2 oktober 2017, 12:38

Hoi robert22, welkom op het forum. Ik kan me voorstellen dat het balen is als je Fox Eredivisie bestelt en je de live wedstrijd niet kan volgen. Ik kan het niet goed verklaren waarom dit niet gelukt is. Ik zie dat je om 12.44 het pakket besteld hebt en deze is uiteindelijk om 12.49 in onze administratie verwerkt. Vanaf dat moment zou je de wedstrijd kunnen zien. Uit je reactie begrijp ik dat dit niet het geval is geweest. Excuses daarvoor. Kan je inmiddels wel naar de Fox Sports Eredivisie zenders kijken?
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Beetje overdreven om meteen te gaan klagen over de service.

Voor problemen met ITV kun je ook op zondag (tot 17.00u) bellen naar 0900 9596. Lokaal tarief.
Reputatie 7
Badge +13
Hoi robert22, welkom op het forum. Ik kan me voorstellen dat het balen is als je Fox Eredivisie bestelt en je de live wedstrijd niet kan volgen. Ik kan het niet goed verklaren waarom dit niet gelukt is. Ik zie dat je om 12.44 het pakket besteld hebt en deze is uiteindelijk om 12.49 in onze administratie verwerkt. Vanaf dat moment zou je de wedstrijd kunnen zien. Uit je reactie begrijp ik dat dit niet het geval is geweest. Excuses daarvoor. Kan je inmiddels wel naar de Fox Sports Eredivisie zenders kijken?

Reageer